Yemeklere pul biberini pişerken mi, piştikten sonra mı atmalıyız?

Yemeklere pul biberini pişerken mi, piştikten sonra mı atmalıyız? Öhhöm, tuzu sormuştum şimdi biberi soralım 😂

Yemek hazır olduktan sonra atınca pek bir anlamı kalmıyor gibi. Bence pişerken ölçüyü tutturmak gerek. :) Ne çok acılı ne de acısız..
Yemeklere pul biberini pişerken mi, piştikten sonra mı atmalıyız?
Yemeklere pul biberini pişerken mi, piştikten sonra mı atmalıyız?
Cevapla