Kızartma için kullanilan yağa acıyorum sizce kaç kere kullanayım?

Yani çok harcaniyor hem dogaya zararli hem de israf
Kızartma için kullanilan yağa acıyorum sizce kaç kere kullanayım?
Cevapla