Keklerde, boreklerde corekerde sütler de kısaca kakao ve çikolata giren her yerde keçiboynuzu tozu oneriyorum şiddetle
Bu arada kekin tarifini de sonra yazcam baya bence biriktirdim
Bu arada kekin tarifini de sonra yazcam baya bence biriktirdim


Evet bu bazı pastahane ve evlerde uygulanan bir yöntem. Başarılı da oluyor ancak keçiboynuzunun tadı, kakao kadar baskın değil.
Valla ilk defa duydum ama denerim.
EİG için teşekkür ederim.
Keci boynuzu tozunu seviyorum sütke iciyorum baya yararlı besleyici bir karışım oluyor
Abi sen ne iş yapiyorsun gastronomi ögretmeni falanmısın sen
İşsizim ben
Hmm Allah herkesin nasibini ayırmıştır Abi hayırlı güzel bir iş cıkacaktır buryerlerden
Çıkarcaktır
Yanlış yazmışım da
Hımmmm🤔lezzeti nasıl oluyor bilmiyorum denemedim
Afiyet şifa olsun
Cevap
4Cevap
Zaten kakao niyetine yediğimiz çoğu şey keçiboynuzu tozu
Bilmiyorum hiç yemedim. Ama kakao kadar güzel olur mu bilmiyorum.
Ben de çok seviyorum keçiboynuzu pekmezini özellikle..
Etmem olmaz...
Hiç kullanmadım ama kullanmak lazim
İçinde keçiboynuzu olduğunu bilirsem yiyemem
Deneriz.
Etmem.
Denemedim hic
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar