Ne ucuzluk devriydi😂 cips kek çikolata alıyordum şu parmağa takılan cipsleri bilmeyen yoktur heralde 😂😂
Zenginler anlamaz bsjejeje
Zenginler anlamaz bsjejeje


1 tl ye 10 ekmek
1tl ye 4 simit
1tl ye 2 çikolata ve 1meyva suyu
1 tl ye 4 torpil
Yıl 1996 da Bu satır da yer alanları Alabilirdiniz Asgari ücret 500 tl idi
1 tl ye 2 ekmek
1 tl ye 1 simit ve 1 meyvesuyu
1 tl ye 2 çikolata
Yıl 1999 asgari ücret 750 tl
Ve yıl 2019 asgari ücret 2020 tl 1 tl ye Alabileceğiniz pek bir şey yok
🚬
Ne 1 lirasi ya 5 kuruş buyuk demir parayla markete 3 kisi giriyorduk 😂 biri bakkali oyaliyordu digeri goz izasini kesiyordu 4 cikolata iki paket cips 2 paket jelibonla cikiyorduk sonra cipsten cikan hediye ciple markete geri gidip hediye cipsin yaninda hediye cikolata aliyorduk 😂😂😂 nayseki market afliydi allaha kaldi 😂
Lan ajsjje
🤣🤣🤭🤭🤭 her şey alıyorduk her şey.. şimdi 1 liraya çikolata bilr zor buluyoruz.. bize bir lira verilince havalara uçuyorduk.. gecen kardeşime verdim.. Ben bunu napim dedi 🤣🤣
Ay negzel çikolata da alıyodum, cips de alıyodum, büskivi de alıyodum bitiremiyodum:((
Piknik bisküvi 🙄😒
Cevap
55Cevap
Link, cips, çikolata bir de cino alırdım. Aldıklarım tek elime sığmazdı
Cips, kek, çikolata. Genel olarak cips alırdım ben.
Benim harçlığımi hep abim alirdi oyuzden harcayamazdim
ohooo bakkalı sayın alip çıkardık eti cino 10 krş halley 25 krş sakız 5 krş parmağa geçirilen cips 10 krş şekerli değişik uzun jelibonlar 10 krş piko 25 krş bunları alır çıkardım üstünede 10 20 krş artardı
Ben 1 ekmek bir sucuk yanında renkli sakızlardan alırdım ust e biraz daha birşeyler ederdi şimdi ekmek bile etmiyor 😂
Günlük 1 lira harçlık alırdım , o yüzük cipslerden 10 tane alırdım hergun 😄 arkadaşlarla yerdik ey gidi günler ey 😏
Dev paketi var Hala bazı bakkallarda 😂 yedim geçen midem bulandı eskiden bizde farkliydık be
Benimde aglamiycam ama sjwjw
Kız sen cinoyu nerden biliyoon😮favorim 🍌🍫
Aaa o attığını ilk kez gördüm 😂
Cinoyu bilmeyen de ne bilim
Sulugöz sakız, leblebi tozu 😄 aklıma gelenler bunlar
Kücükken hatırliyorum 1 liraya bisküvi çikolata şeker herşeg alinirdı🤷♀️ şimdi 1 liraya 1 cikolata gelmiyor
25 kuruşa cips vardı. Cheetos. Özellikle de ketçaplısı vardı bayımırdım. Artık katiyyen bulamıyorum. İçinden ya taso ya dövme çıkardı 😂
Hobby diye bir çikolata vardı mor ambalajlı hala var mı bilmiyorum ama aldıktan sonra mutlu olurdurk. Hey gidi eskiler
1 tost 1 bardak kola 1 milyon olan bakkal vardı okulun yakınında. Galiba 1 lirayı en bereketli kullandığım dönemdi.
1 lira büyük paraydı kek kola cips çekirdek ne çok yerdik
Şu 10 kuruşluk kekler 😂
Uzun kolalı şekerler 😒
Ya bu çoksel bir çikolata nedense yok bizim buralarda :/
Görsem alıyorum bir 20 tane ama yok işte 😂
Fabrikasından perakende almak lazım 😄
1 TL'ye 2-3 sey alabilirdin. hey gidi gunler hey 😂
Sakiz jelibon he bide bayramlarin vazgecilmezi maytaplar 😂😂😂😂
Yaa canım cino 😍leblebi tozu, dondurma, top alırdık ahh ne güzel zamanlardı 1 liranın kıymeti büyüktü o zaman
46 kilolu kız takipçi sayın yansımış. Alakasız görüş kaldırmayın
Parmağa takılan cipsi çok severdim ondan alırdım bir de link, piknik vs falan 😀
Bir tuzlu kreker ve gazoz simdi bir gozoz bile etmiyo off cocuklugumu isruyorum
Görsel beni çocukluğuma götürdü 😌 1 TLye neler almazdık ki bissürü çikolata cips kek leblebi tozu sakız ohooo 😂😂😂
Do re mi çikolata
Memo dondurma
Cincibir gazoz
Bir liralık cipsler vardı. Damağa yapışırdı çıkmazdı.😣
1 liraya 2 dondurma alıyordum şimdi 1 dorndurmayı 2 liraya alıyorum 😂
Okul kantininde ceyrek tost ve meyve suyu alirdim 😄
😊😊 şimdi şöyle oldu onları çok sevdik yalan oldu 😊
bir lirayla bakkala gitseydim 15 günlük abur cubur her türlü erzagim hazır olurdu
aratlı çubuk ayran alırdım bazen de browni
Bir liraya dünyaları alıyordum ilk okul yıllarımda. Keşke o zamanlara geri dönebilsem. Yaş aldıkça hiç bir şeyin tadı kalmıyor. Kursak hevesle doluyor.
Mahalle aralarında meybuz yerdik. Çet kola alıp içerdik vayy zalım yıllar vayy
Neler alinmiyorduki simdi ise bir liraya birsey pek kalmadi
Aynen yaa bana bozuk yüz lira vardı verirler ekmek alırdım üstüne birşeyler para kalırdı 😃
Harby ve piknik bisküvi 😂
Çok güzel çikolataydi bu ya sadece Ukrayna Rusya gibi yerlerde böyle değişik çikolatalar var artık
O değilde 5 kuruşun daha büyükce olduğu zamanlar 10 kuruşu kabul etmezdim illa büyük para olacak diye tuttururdum🙈😅
Cinoo hala çok severim bazen bulabiliyorum bazı marketler de heheh
Ay dede biskivüsü vardı :)
cips veya hamburger jelibon
Ahh nası özlemişimm 😻
Dört tane parmak buz😂
Ruj şeker 😍 şimdi yok bile🙄
Cips dondurma kek kola vs vs
25 kuruşa cips aliyorduk :))
Minik abur cuburlar hep 10 kuruştu..
Ohooo 1 lira büyük paraydı
15 dk bisiklet turu atardım 😅
Bir ara herşey 1 tl di :D
Şundan 10 tane alıyordum meselâ
22yasindaki birimi bunları söylüyor 😏
1 liran varsa marketi bile alırdın be ndnd
Çocukluğumu özledimm 😔
Unuttum ya baya bişey vardi
Her şeyin 10-25 kuruş olduğu zamanlardı😂😂
Şu Cino yu çok severdim😋
1 liraya bimden tüm raftaki ürünleri alırdık sjsjk
En güzel çikolataları cipsleri.
Birçok abur cuburu alabiliyordum.
Oooo ne alamıyoduk ki
çok şey keske o yıllara donebılseydım
Poğaça meyve suyu yumuyum ve 25 kuruş artıyordu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar