
Benim için kek ve kuru dolma:)))

Hayatımda hiç kadınlarla toplanıp beş çayı yapmadım. 🤷🏻♀️ canım çay çekerse demlerim fincana komple çay doldurup sigara yakarım sadec🙅🏻♀️ ha şayet kahve olursa ve arkadaşım gelecekse browni tiramisu ya da cheesecake yaparım. ya da havuçlu kek ya da ballı zencefilli kurabiye. Ama çayın yanında bişey yemem🙏
Kısır, kek, börek, yoğurtlular😄
Ev yapımı herşey bana tatlı geliyor. Yemesine doyamıyorum. Eskiden kadınlar altın günü yapardı. Altın gününü yaparken Ev yapımı kek, kısır, poğaca, sarma gibi yiyecekler olurdu. Kadınlar damak tadlarını iyi biliyorlar.
Adam boşuna dememiş şansım olsaydı anamdan kız doğardım diye 😊afiyet olsun
Teşekkür ederim bu benim masam değil ama bugün hazirliycam fikir almak için sordum
Fikrimi söylemim işin içinden çıkamazsın 😊
Söyleyin lütfen
Hiç öyle ortama girmedim ama mercimek köftesi semizotu yoğurtlu soslu kek su böreği baklava ev yapımı kıymalı mantı ev yapımı güzel demli çay poğaca sarma kuruyemiş özellikle kaju badem ağırlıklı bide kuru incir
Mercimek köftesi yapicam, kek, olucak, baklava uzun sürer:))) olmaz, semiz otunun zamanı geçti, mantı yerine yüksük çorbası deriz onu yapıyoruz, sarma ve poğaça buzlukta var :)))
Afiyet olsun 😊
Teşekkür ederim:)))
Rica ederim
Teşekkür ederim
Rica ederim
Cevap
24Cevap
Yanında bir pb bisküvi 🍪 ama dolma ayran da var mı yanında ahahah güldürdün canım ya
Anlamadım
Soruyu okuyunca kendimi ingiliz asilzadesi gibi hissettim.. #))
Çayı şekersiz içerim yanına pek aparatif aramam..
Biri elmalı kurabiyeyi hatırlatmıştı bana aklım orda
Oof abla yaa napıyorsun senn🤷♀️ canımız cekiyor burdaa🤦♀️😔
Simit peynirli veya kaşarlı ya da istedigin sey koyabiliyosun icine çok amaçlı güzel seviyorum
Affiyet olsun baya acıktım ya kim hazırlayacak yemek şimdi 😜
kek olur ev yapımı pogaca olur gozleme olur borek olur.. olur olmasınada anca uzaktan olur:))
Yoğun olduğum zamanlar yemek aklıma bile gelmiyor :))
Kurabiye ıslak kek börek falan işte :D Ben sadece yiyen tarafım tabii
Sodalı çıtır börek. Önceden sarıp koyuyorum buzluğa. Buzluktan cozulmesini beklemeden fırına ohh mis
Ne guzel bir sofra 😋 mercimek koftesini seviyorum
kek salata (patates rus amerikan kısır gibi) börek kurabiye dolmaa
5 çayi diyorlar öglende toplanıyorlar en çok bunu anlamıyorum. 😀
Kısır , Patates Salatası , İçli köfte , Börek , Kek :D
Kısır ve kek vazgecilmezlerden
bacım sen mi yapdın bunları...
Bu benim masam değil ama bugün hazirliycam fikir olsun dedim
güzel..
Maşallah afiyet olsun 🙂
Kısır, tatlı ve tuzlu kurabiyeler 😊
Ben çerez tercih ediyorum
Hanımeller fındıklı 😂
Hepsini tek başına yerim ve kilo almam
kısır yaprak sarma börek makarna salatası
bide kek
Kısır dolma kek börek poğaça
Karnımızı acıktırdın ya 😅
Cayın yanında herşey gider çay iyidirrr
Patates salatası
Kısır :)
Profiterol olabilir k.. a... l
Kısır ve kıvırcık..
börek ve ıslak kek..
Kısır sarma
çayı yalnız alayım
ceviz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar