
Siz güveç kullanır mısınız, kullandığınızda fırında mı ocakta mı pişirirsiniz?

Tatlı insan 🙏 yemeğimi fırın veya ocakta yapıyorum. Güveçte yaparsam çatlatırım onu ben sakarım🙏☺️
Kullaniyorum firinda
Kullanmadım. Kullanırsam kesinlikle fırında pişirirdim. Soba üzeri de olur.
Evet kullanıyorum. Guvecte yemek ayrı bir güzel oluyor
Cevap
18Cevap
Tamda hazırlık yapıyorduk
Siz ne pişireceksiniz
Helva
Bu kapta mı helva?
Demedim
Evet kullanıyorum ve güveç kanunda ilan yemeklerin tadı bir başka oluyor.
Kullanıyorum tabi. Genelde ateşte ya da fırında kullanıyorum. Daha lezzetli oluyor.
Paylaştım hatta dün.
Mini olanlarından var. Porsiyon olarak sote yapıyorum ya da fırın sütlaç yapıyorum.
Evde bulunuyor zaman zaman kullanırız tadında değişiklik olur yemeklerin
Güveç lezzet vermez. Nasıl pişirdiğin lezzet verir. Odun fırınımızda her türlü pişirim yapılır. İletişim: 0535073****
Hiç kullanmadım ama toprak güveçte lezzetli olduğu kesin 😊
Bu kabların tadı yemeğe geçiyor iğrenç oluyor
Geçmemesi için kendinizin de kabı yemek öncesi bir defa ya mahsus yağlayıp pisirmeniz gerekiyor fırında yoksa tadı geçer ve uzun ömürlü olmaz zaten
Teşekkür ederim 🤗
:)))
Çok sevmem güveç kabını
Kullanırım hem ocakta hem fırında
Güveç yok olaydı kullanırdım
😔😔
Elbette efsane pişiyor :)
Ara ara kullanılıyor ve çok leziz yemekler oluyor
Bende yok ama olsa ne yemek pişer ve ondan
Yok, o kadarda böyük yemek yapamayrum.🙂
Anam yapıyor bazen bununla, güzel olmaz mı hiç. 😋
Aradabir ama en lezzetli yemekler çıkıyor güveçte
Kullanmıyorum abim.. normal tencere yetiyor..
Kullanmiyorum...
Fırında
hiç kullanmadım..
Genelde fırında
Ocakta pisiriyoruz
anneme sormam lazım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar