
Çayını/kahvesini kapan gelebilir:)))

Sorunuzu doğru cevaplamak için önce "tereyağı mı, margarin mi?" sorusuna bakmak lazım bence. Dolayısıyla ilk düşünmek gereken "hayvansal yağlardan mı, yoksa bitkisel yağlardan mı hoşlanıyorsun?" sorusu olabilir.
Bildiğiniz gibi tereyağı süt kaymağından yapılır ve içinde inek sütünde bulunan yararlı A, D, E, K vitaminlerinin hepsi bulunur. Diğer yandan margarin bitkisel yağlardan elde edildiğinden doymuş yağ ve kolestrol oranı tereyağından daha düşüktür. Margarin hidrojenleştirme denilen kimyasal işlem ile yapıldığından kanseri tetikleyen yüksek trans yağ oranına sahiptir, bu yüzden de kalp hastalarına asla tavsiye edilmez.
Ayrıca size tavsiyem içerisinde pamuk çekirdeği yağı, hindistancevizi yağı, palmiye çekirdeği yağı -hurma yağı bulunan tüm fırın, pastane ve hazır gıda ürünlerinden kesinlikle uzak durmanız olacaktır.
Şimdi bunları bildikten sonra bana tekrar "Tereyağı mı, margarin mi?" diye sorarsanız tereyağı derim. Ama ben evimde ikisini de kullanmıyorum. Kişisel tercihim zeytinyağından yöne. Tatlıdan pilava, börekten çorbaya mutfağımda hazırladığım her şeyde zeytinyağından başka yağ kullanmıyorum.
Teşekkür ederim bilgilendirme için.
Ben margarin kullanıyorum;
Annem ise tereyağı, o beni ben de onu vazgeçiremiyorum =))
:)))
Teşekkür ederim prenses 😘
Rica ederim canım😍
Kendi yedigim hiç bir şeyde margarin istemiyorum! Ama tadı güzel benim tercihim tereyağı imkanım yoksa da yememeyi tercih ediyorum
Haydaaaa yine bir şeyler döktürmüş, ağzımın suyu aktı ama ya 😀
Buyur gel :))
Adres ver geleyim bu sefer 😂
Adana yüreğir:))
Ne yaptın ya çok uzak orası ben İstanbul'dayım😀
Tühh:)))
Canın sağolsun ya 😊
Gönlümden geçen ikram etmek sonuçta:)))
Biliyorum ya iyi ki varsın 🙏😊
Sende:)))
Teşekkür ederim hanımefendi 😊
Rica ederim kibar beyefendi:)))
Eig için teşekkür ederim hanımefendi 😊
Rica ederim kibar nazik beyefendi yine bekleriz:)))
Hay hay 😊
Cevap
17Cevap
Margarin aslında daha lezzetli oluyor fakat daha da sağlıksız bence tereyağı ile yapılmalı.
🌺Margarin
Sanayileşmiş bitkisel temelli bir ürün olduğundan içeriğinde fazla su vardır. Dayanıklı hamurlar elde etmek için idealdir.
Keklerde margarin kullanmak bayatlamayan daha uzun süre dayanan bir kek elde etmenizi sağlar.
🌺Tereyağı:
A, D ve E vitaminlerini bünyesinde barındıran bir gıdadır. Hamur işlerinde kullanırsanız daha kırılgan fakat yoğun bir aroma ve tok bir kıvama sahip hamurlar elde edersiniz.
Margarin kullanıyorum tereyağ pahalı ve tadı ağır geliyor bana bazen birazını margarin birazını tereyağ koyuyorum öylede güzel oluyor
heycandan çayı unuttum senden bekleyeceğiz artık :)
Ben hiçbirşey kullanmam..! Siz yaparsınız, ben yerim🙂
tereyağı katarım, hem kokusu ile hem tadı ile farkını gösterdiğini düşünüyorum.
ne kullanırlar bilmem
ben güzel yerim ama
onu biliyorum:)
Uzun zamandır margarin kullanmıyoruz. Tereyağı ile yaparım.
Calarim onlari haa tikkat et.
Canınız sağolsun:))
:D 💜
Tereyağ kullanıyorum 😀😀
İnanmam🤭🤭😳🤔
Site yönetimi sikayetciyim bu kişi umutlarımı yıktı 😂😂
Margarin, içli köfteye benzettim bir anda görseli
Keşke öyle olsa idi
Margarin kullanıyorum tereyağı çok yoğun geliyor
Tereyağı tabi ki. Margarin eve bile giremez😊
Margarin 💫
Dolapta hangisi varsa.
Tereyağı daha hoş oluyor.
O mega 3 yağı kullanırdım yapmayı bileydim
Margarin
Tereyağ tercih ederim.
Yapmam ki
Margarin ama Fransız cookies yapacaksam tereyağı
Tereyagi daha cok agizda dagilir cunku
Zeytinyağı azıcık da tereyağı..
Margarinle daha güzel oluyor.
Margarin tereyagiyla daha guzel oluyor ama
Hiç kurabiye yapmadım sanırım
Kurabiye yapamıyorum kek olur mu🙄🙄🙄
Margarin kullanıyorum
Ayrintiya bakmiyorum direk yiyorum
tereyagi olmaz tiftik tiftik olur
Tereyağı ile
Teremyağ
Tereyağlı seviyorum
margarin
Margarin.
Tereyağı
Anneme sormak lazım.
Tereyağı
Tereyağı kullanırım
Tereyağı
Margarin.
Margarin
Margarin
Tereyağ tabiki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar