Kahvenizi elektrikli cezvede mi, klasik cezvede mi yaparsınız?

Kahve sevdiğimi bildiği için bana bu hediyeyi alan gizli üyeye teşekkür ederim. :)



Kahve sevdiğimi bildiği için bana bu hediyeyi alan gizli üyeye teşekkür ederim. :)





Elektrikli de yapıyorum her zaman daha kısa sürede çok lezzetli ve Bol köpüklüyo oluyo. Elektrikli cezvede kahvenin tadı olmuyo yok köpügü olmuyo diyenlere gelsin buda 😉👍
İkisinde de yaparımda elektiriklide beceremem hocam hep taşıyor tutturamıyorum, hayırlı olsun ne güzel rengi var onun öyle bol bol kahve yapmak nasip etsin.
Makinede yapıyorduk daha önce çok yer kapladığı için onu indirmeye uğraşmıyoruz. Çok kahve tüketmediğimiz için annem cezvede yapar.
Gızlı hedıyelerın bol olsun ne dıyeyım kı :D gule gule hopurdet bır gızlım bıle yok anlıyormusun hadı gulumse :D
Cevap
41Cevap
Elektrikli cezve de yapılan kahvenin pek tadı olmuyor gadası en güzeli bakır ve çanakta yapılan kahve
Klasik cezvede olması daha zevkli eski usül şeylerin tadı hiç değişmez.
Elektriklide de güzel oluyor ama cezvede yapıp içmek daha orijinal geliyor bana 😀
Çok misafir varsa elektrikli de ama biz bizeyken kesinlikle cezvede ayrıca kendime özel olarak fincanda yapıyorum onun lezzeti bir ayrı oluyo ❤️
Klasik cezve de kısık ateşte daha güzel oluyor. En güzeli köz ateşi ya da kumda ama nerde bulalım ☺️
Çoook uzun zamandır türk kahvesi içmiyorum. Ancak yaptığım zaman normal cezvede yapıyorum
Zamanım var ise bakır cezvede iş yogunlugu söz konusu ise elektrikli...
Eskileri unutmamak gerek hayati beleşe getirmeyin 😊
Bakır cezzve veya norrmal olan ama cezve de. Makinalarda sevmiyorum 🙆♀️
Klasik. Elektrikli cezme veya makinada yapılan kahvelerde köpük hiç güzel olmuyor
Klasik cezvede yaparız ama bakır cezve daha iyi olabilir öğrenciysen elektroniğe kayabiliyorsun.
Kahve makinesi arkadaşlarlayken çok pratik olabiliyor ama yalnız içeceksem klasik cezvede yapıyorum
Bir üye de bana kahve yapsa keşke😆 elektrikli cezve istemem. Kahve yapıp ikram etsin yeter🦉
yapan oldultan sonra ne fark ederki mesele yapani bulmak 😀
tabi ki klasik bakır cezve
En güzel kahve elektrikli cezvede pişer 😊
El emeği olmadan icemem o kahveyi bol köpüklü sade bakır cezvede yapılan kahveyi içmeyi çok severim
Eskiden ocağın üstünde yapıyordum şimdi elektrikli ile.
bir hatun olsada yapsa getirse karşılıklı içsek🙈
Hazıra kaçmamak lazım el marifeti önemli
közde yapıyoruz canım köz ateşini hiç bir şey tutamaz
Her şekilde içerim türk kahvesini aşığım ona
Klasik cezve Tatı daha güzel oluyor
Elektirikli de yapıyorum
kahve sevmem ve icmem diye noktayi koyarim :()
Bakır cezvede yapıyorum.
Klasikte o kokuyu çekicem ben çekmezsem olmaz
Bakır cezvede közde🙄
Normal tabii ki elektrikli tadını bozuyor bence
Ocak uzerinde yapiyorum
klasik güzeldir..
bakır olmalı..
Nescafe sayılıyor mu🙄🙄🙄
Elimde. kendim. kaynatirim
Klasip cezvede aygaz da
#emre00
Klasik cezve yapilmazsa icmemmm
Kahve olsun da fark etmez 🤗
Elektrikli kahve makinesinde
Cezve de tabii ki.
Kim bu şanslı erkek kuzum?
Klasik elektiklide tadinı alamıyorum
Türk Kahvesi sevmediğim için bilemiyorum.
Kumda cezveyle yapıyorum
Klasik cezve de makine sevmiyorum
Klasik daha güzel ve orjinel
Klasik
Yapanimiz yokki bizde makine kahvesi içiyoruz
Elektirikli sevmem normal
Bole kahve icmiyorum icersem bakir cezvede
Kahve makinasında yapıyorum
Bence cezvedekinin tadı ayrı ya😊
Elektiriklo
Klasik cezve.
Elektrikli.
klasik cezvede
Klasik..
Klasikte daha lezzetli olur.
Tabiki klasik cezve
Klasik cezve
klasik babadır
Klasik cezvede
normal cezvede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar