https://i.imgyukle.com/2019/08/31/oHpyWx.jpg
https://i.imgyukle.com/2019/08/31/oHpCd6.jpg
Bizim ülkemiz de insanlar çok ton balığı tüketmiyorlar aslında tadı şahane ama normalde balığı çok seven birine bile bazen ağır gelebiliyor. Mesela benim annem balığa bayılır ama ton balığını ağzına sürmez. Ben çok yerin bana nasıl yiyorsun falan diyor. Bizim ülkede tüketimi az. Bu nedenle pizzasinin olmaması dogal
Evet, anladığım kadarıyla Türkiye'de tüketimi bayağı az ama ton balığı çok lezzetli oluyor ve keşke satışı yapılsa diyorum.
Evet gerçekten çok güzel ben çok severim. Pizzada hiç yemedim ama eminim pizzasida güzel olur :)
🍕🍕🍕
Ton balık önceden severdim şimdi pek sevmiyorum neden bilmiyorum belkide benim gibi coğu kişinin damak tadına uymuyordur
Dediğin gibi sanırım herkesin damak tadına uymuyor ama en azından belirli bir oranda üretilse güzel olur.
Bence evde yapmak daha güzel fırından ekmek hamurunu al sonra ne koymak istersen tabikide marketee güzel olurdu ama evdeki bir baska önemli olan yiyebiliyor oluşun bu çoksa önemli değil ben öyle düşündüm
Tabii ki ev pizzası en lezzetli olanıdır. Demek istediğim örneğin, Türkiye'ye gelip babamın evine gittiğimde bir gün canım çok istiyor ama çok da uğraşacak halim yok diyelim. Bu gibi durumda alternatif olarak satışı yapılsın isterdim.
Gıda mezunu ve sektörde çalışmış biri olarak şunu diyeceğim. Ton balığı yeteri kadar yok, olsa bile rağbet görmüyor. Ayrıca o pizzalarda dayanacak bir ürün değil. marketten aldın eve gidene kadar bozulabilir soğuk zinciri hassas ürün. Piyasada olanları ise salamurası ve koruyucusu tutuyor
Muhtemelen taleple alakalı diye düşünüyorum. Dediğin gibi rağbet görmüyor sanırım.
Bak bunu bilmiyordum ve şimdi öğrenmiş oldum.
Cevap
0Cevap
Talep yoktur ya da sosisi salamı pizzayla dondurmak kadar rahat bir yöntem değildir, bozuluyodur tarihi çabuk geçiyordur falan
Talep konusunda haklı olabilirsin de aslında dondurma yönteminde bir sorun olmaması lazım. Mesela Almanya'da doğup büyüdüm ve yaşıyorum. Burada istemediğin kadar ton balıklı var ve son kullanma tarihi bakımından da hiç sorun olmuyor.
Nedenini bilmiyorum da gerckten enfes oluyor 😋😋
Gerçekten diğer pizza çeşitlerine göre çok daha enfes bir lezzeti var. :) Diğer pizzalara göz attığımda hepsi aynı gibime geliyor.
Evet bn diğerlerini yemiyorum bile çerez gbi geliyor ama tonbalik bı harika dostum😅
Mesela geçtiğimiz Ocak ayında ton balıklı calzone pizza yaptım ve ilk defa yapmama rağmen çok güzel olmuştu. :)
Elin yatkinsa eminim evde daha güzel olur pizza denemedim ama bnde değişik şeyler deniyorm malzeme sağlam oluyor çok iyi😃😃
Mutfakta çok yetenekli olmasam da kendimce kafama göre bir şeyler yapıyorum.
Bunlarda benim ilk yapmış olduğum ton balıklı calzone pizza.
Ben acayip ele aldım mutfagi pide lahmacun bile yapıyorm hamburgerimi kendm yaparm mantimi yemekleri çoğunlukla yaparm yapamadigimi henüz denememisimdir😊
Şayet evli değilsen desene, seninle evlenen bayağı yaşadı. :D
Evliyim 😊 yaşıyor 😅😅
O hâlde eşin gerçekten çok şanslı. Keşke benim de hayatımda böyle bir eşim olsa da bana güzel yemekler yapsa. Gerçi ben de mutfakta eşlik etmeyi arzu ederim. :)
Erkekler genelde yemeğe düşkün olduklarından eşimde memnun kendisi de yemek yapabiliyor ama bn mutfakta tek mutluyum eğer onun yapacağı bişey varsa da bn karışmam herkesin elinin lezzeti farklı
Görüş paylaşımın için sana teşekkürler. :)
Rica ederim 😊
Talep yoktur
Keşke olsa da yesem. Bazen üşendiğim zamanlar iyi olurdu.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar