Şu an size ağzım kulaklarımda yazıyorum KScanlarım, Sevgili kocişim az önce elinde bu tabakla geldi, ben mest! Elbette bu her zaman olan bir şey değil ama yani cidden ne diyeceğimi bilemedim. Sunumu, lezzeti her şeyi dört dörtlük yapmış. Biftek ve garnitürü fırında patates üzerine karamelize kavrulmuş , soğan, sarımsak biber üzeri parmesan peyniri. Yanında cabarnet sauvignon kırmızı Şile şarabı ile servis etti. Şimdi ben bu adama nasıl teşekkür edeyim? Akşam yemeği
Şöyle yemek hazırlayan kocişe nasıl teşekkür etmek gerekir?
Ne yaptığı önemli değil. Düşünmesi önemli. Türkiyede kadınlarım evlilik hayatı kalk bana bir çay koydan ibaret valla. Ne güzel düşünmüş. Elini tutup aşkla çok teşekkür ederim diyebilirsiniz. Karşılığı olsun diye yapılan birşey gibi durmuyor çünkü.
Ne güzel böyle inceliklerin yapılması, eşinizin ellerine sağlık, size de afiyet olsun. :) Siz de ona her zamankinden farklı bir sunumla kahvaltı hazırlayabilirsiniz. Böylelikle sürprizler, mutlu etmeler daha da devamlı olur.
Olması gereken bu zaten erkeklerin doğum yapmış ya da bebek sahibi olan annelere aradada olsa bu tarz şeyler yapması gerek çünkü çocuk bakmak gerçekten cok zor birsey 🤗🤗 ama bir teşekküru hakketti oda var 🤣
Yemek gercekten basit herkesin yapabilecegi gibi ama burda önemli olan yemegin ne oldugu degil. Önemli olan düsünmesi :) Enistemizin ellerine saglik size afiyet olsun. Enisteye kocaman sarilip öpmen yetecektir sanirim sevgini, tesekkürünü göstermeye :) Sevginiz, sayginiz, birlikteliginiz ömürlük olsun insallah :)
Sevgili enistemizin eline koluna sağlık. Çok güzel ve lezzetli gözüküyor. Yeme de yanında yat dedikleri bu olsa gerek.😄 Ona sıkıca sarılıp sevgini belli etmen yeter abla😊
#ponçikenişte mizin ellerine sağlık.🌸 Biz kadınların kalbini fethetmek bu kadar basit işte. Ama bilemedim karşılığında ne yapmalı. Biz gerçi hergün onlara harikulade softalar hazırlıyoruz.:))
Benimki de çok güzel fırında çöp şiş yapar. bir gece önceden baharata yatırır tavukları. Tarif versin enişteye. Enişte de benimkine versin güzel tarifleri varsa 😂
öncelikle eşinin eline sağlık, benim eşimde sürekli yemek yapan biridir bu konuda şanslıyım yalan yok gerçi eşim ben ne zaman sıkışsam hemen devreye girer hakkını inkar edemem...
Etmez mi hiç :) Olay ne yapıldığı değil bence, nasıl sunulduğu... Yemek sunumundan söz etmiyorum, duygu sunumundan söz ediyorum <3 <3 <3 Ayrıca kim sucuklu yumurta sevmez ki!
Aşk olsun, tabii ki o yaptı. Ben de bir kadın anne ve yemek tariflerde rehber olacak kadar yemek konusunda bilgi, görü sahibi bir insanım, o kadar da anlamam normal tabii ki. İmanızla üzdünüz :(
En İyi Cevaplar