Genelde az olan şeyler daha kıymetli. Onun için küçük bardak diye düşünüyorum. Düşünsenize adamlar kupa bardak full türk kahvesi içiyorlar 😂 en fazla 2 hafta sonra bıkkınlık verirdi 😀
ya bu iyi bir gün Suriyeli arkadasimin evine gitmistim cok kücük bir fincanda cok az kahve koydular yani fincan kücük birde kahve bir yudum olunca sasirdim ve zehir mi diye aklimdan gecmedi degil tamam saka ama gercekten sasirdim böyle ne oluyoruz diye sordum gelenekleri böyley mis
Turk kahvesi diger kahvelere keskin ve acıdır simdi cikolatalisi sutlusu cikti ama aslinda turk kahvesi yoğun ve koyu kivamlidir o yuzdendir ki küçük fincanlarda sunum yapilmaya baslanmistir ve bu surec hala devam etmektedir
İçiyorlar telefondan robot bir ablaya gönderip resmini fal istiyorlar brom. . hayır herkese aynı şeyi yaziyor zaar.. Nasıl bir uygulamaysa Cafeler fincan resimleri çeken yeni ergen doldu yahuu :s