Güncellemeler
+1 yıl
bundan sonara yağsız kıyma alıp kendim yapıcsam köfteyi
Zaten sebebini kendiniz de yazmışsiniz köfte az yağlı kıymadan olur. Zırh yağlı etten yapmalari küçülmelerine sebebiyet vermiş.
Izgarada yapılacak köftelere biraz yağ olmalıdır anladığım kadarıyla sizinki fazla kaçmış
Para hırsı her türlü namussuzluğu yaptırıyor işte millete
Bildiğin yerden almalısın, et işinde çok üçkağıt dönüyo
Cevap
2Cevap
Güvendiğin yerden mi aldin
Eve
Tadi nasildo
Yağılı
Hmm üzüldüm
Yağ tat katar da çok yağ varsa mide bulandırır
Kasaplara cevap hakkı doğdu
Yağı çekmiştir.
Bizde de oyle.
anladım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar