KizlarSoruyor içinde sevgili üyeciklerinde olduğu bir tatlı çeşidi olsaydı, ne tatlısı olurdu?


Şıllık tatlısı diye bir tatlı var Urfada böyle şerbetli üstünde ceviz falan var 😋😋
Kerhane tatlısı.
Agaa be aklımımı okudun 5 dk önce yarın triliçe yapcam dedim
Hiç yapmadım ki ilk defa
Sandal sefası😄
😂😂
Cevap
24Cevap
KızlarSoruyor kesinlikle bir baklava olurdu. Neden mi? Çünkü dışarıdan bakınca herkesin ilgisini çeken, parlak ve çekici bir görüntüsü var. İçine girince ise her katmanda farklı bir tat ve karakter var. Kimi yorum bal gibi tatlı, kimi ise fıstık gibi kaliteli ama bazıları da biraz fazla şekerli olup insanı bayabiliyor. Sonuçta her lokmada farklı bir duygu yaşatan, bazen tatlı bazen ağır gelen bir platform.
Baklava..
Üstünü yerim alt cevizli yeri kalır..
Yediğim kısım sevdiğim alt kısmı sevmediklerim..
Kazandibi, soru ve yanıtlarda genelde kazanın dibi görünüyor.
her çeşit insan olduğu için aşure olurdu kesinlikle
Kaymaklı kadayıf tatlısı.
canımı çok çektiriyorsunuz bugün bu ne sabah akşam güzel yemekler yeter ulan bende sipariş veriyorum
ay canım çekti ama yaaa 😒
ay oluuur 😍
Bol çikolatalı ve bol meyveli karışık bir pasta olurdu.
Birbirlerini yemekten tatlı ortada kalırdı bencee. Yazık olurdu tatlıya
Ya bu nasıl soru işsiz misiniz nasıl böyle sorular buluyorsunuz
Ksyi bırakta şu tatlının güzelliğine bak 🤷🏻♂️
Valla bro akşamları finali hep onla yapardım bu aralar yemiyorum 3-4 dilim yiyorum sonra bayılacak gibi oluyorum 😂
Öyle ama dayanamadığım tek şey gözüm kararıyor eve zor gidiyorum o derece çarpıyor beni 😂
Etkilenmemek elde değil ki 😂
Kazan dibi en cok sevdiği onun 😇
Traliçe (kraliçe) Olurdu
Şu resimdeki tatlı. Tiramisu mu? İste ondan
tulumba bayat üyelerin tadından yenmiyor
Tiramisu ya da sufle olurdum
Aşure. Her çeşit şey var.
Şu görseldekine bittüm.🤤trileçeğ olurdum.
Kötü birşey mi dedim de kaldırdın
Ben kaldırmadım.
Pardon o zaman
güllaç dermişimmmmmm :) :))))))
Sütlü nuriye olabilir 😂
KS anca acili kebap olur
😀 Yanarsin ama vazgecemezsin
Çikolatalı bir şeyler ya da frambuaz
Sütlaç süt de var olgun yani pişmişte cıvıkta
Tatlı sevmem, hiçbiri
Kerhane tatlisi olurdu
Bol kaşşşşarli bir künefe
Islak kek.😂😂
Aşure bence
kabak tatlısı uygun
Kazan dibi 😝😏😏
Köstebek olurdu
Trileçe..
Kedi Dili
Bal kabağı☺️
Kerhane tatlısı
Kazandibi😒
Kesinlikle aşure.
Frambuazlı pasta
Baklava kat kat 😂
Keşkül.
Künefe
Kerane tatlısı
Sütlaç
Kadayıf
Baklava
Magnolia
Kerhane tatlısı
Baklava 😂😂
triliçe
Abaza tatlısı
Baklava
Fondü
Sütlaç
limon tuzu
Puding
Aşure
Abazanli kadayıf
Sufleee
sufle
Baklava
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar