Bırakın beni bir gecede yerim poşet dolusu abur cuburu😊
@GençMatematikçi bilir herhalde çikolata düşkünlüğümü😏

@GençMatematikçi bilir herhalde çikolata düşkünlüğümü😏


Aşırı düşkünüm..
Ama fotoğraf çok saçma olmuş yemekler altta üste de yatıyorlar bilemedim simdi.🙂
Paket ürün sevmem. Yarın sütlü tereyağlı un helvası yapıcam enfes olcak.
en güzelini yapıyorsun çikolata mutluluk hormonu sargılıyormuş :)
Bir biskrem versem :)
Eti puf daima kilerde yerini korur gadası
Cevap
10Cevap
Çekmece değil gardıroptan bir bölüm ayırdım ben ancak yetiyor 😂😂😂😂
Çekmecemiz var ama olabildiğince boş tutmaya çalışıyoruz malum olunca yeniyor 😂🤦♀️
Kilo yapıyo ve ben vücudumu seviyorum
sevmiyorum bu tür gıdaları
Düşkün değilim.
Yok.
Bir senedir tüketmiyorum şükür :D
Vardı an artık yok var diyet yok abur cubur
Değilim, ayda bir anca tüketirim.
yok abur cubur tüketmiyorum
Öyle düşkünlüğüm yok.
Düşkün değilim, düşkün olan da ne bileyim
Aburcubur bana düşkün
Hayır sevmem okadar çok
Düşkün değilim ve çekmecem yok
bilirim bilirim :D :D allahın keçisi
Küfretmek istemiyorum
fazla sevmediğim için yok
Çekmece yok ama severim
Hayiiir.. sevmiyorum
Fanatik değilim
Yok ama keşke olsa
Deİlim
Yok ya o kadar değil
Değilim
Düşkünüm
Sevmem abur cubur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar