Yedigünde meyve tadını daha iyi aldığım için yedigünü daha çok tercih ediyorum.



Hiçbirini de sevmiyorum. Mecbur kalırsam hangisi varsa onu alıyorum. Fanta biraz daha iyi gibi
Fanta baş ağrısı yapıyor. Yedigün ise berbat.
Gazlı içecek içmem çok zararlı
Sarı kola sevmiyorum 😂
Cevap
12Cevap
ikisinide sevmem ama tercih edecek olsam gine fantayı seçerim
Ya o değil de bu fanta neden limonlu gazoz yapmıyor ki hep narenciye satıyor.
Crown fanta 😂 Şok'un fantası
Ne fanta ne yedigün ne kola sevmiyorum iyi degil
Asitli içecekler ile pek aram yok.
Fanta.
Kimyasal ve boyalı sanayi ürünü tüketmiyorum
Hiçbiri, sprite şahane.
#fanta mandelina
Fanta
Yedigun Mandalina ..
Fanta
Fanta
Fanta
İkisini de sevmem
Yedigün
Fanta
fanta
Yedigün.
Sevmiyorum ikisinide
Fanta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar