Ben çılgın aşık olanını sevdim. :D

Aşık dondurması :D 
Cornettooooo




Magnum, cornetto vs vs hepsi çöp. leş markalar ve ürünleride leş.
bi' ben sevmiyorum galiba şunu.
Dondurma sevmeyeni toplumdan dışlar, medeniyetten atar, taşlar, yuhalar, sürerler. :D
cornetto zımpırtisını sevmiyorum naptın yaktın yıktın 🤦♀️
Sen kiloluk dondurma alıp, kasede sevenlerdensin o zaman :D
aynen😍
Biz de bilirdik kiloluk dondurma almayı lakin Maraşlının birine denk gelip öfkelenmeyelim diye kaptırdık gönlümüzü Cornetto'ya jsjsjxj agagag
vicdan yaptirma😔 bana şimdi ahah.
Tribe giriyorum dondurmacı külah çekince elimden :D
Bilmem denemedim. Sanki romantik güzel gibi.
Çılgın aşığı tuttum ben :D
Gizli üye olmuşsun. 😀
Cevap
2Cevap
görmedim ama tam yemelikmiş :D
Hangisini seçerdin? :D
ben her zaman romantik aşığım :)
Bu cornetto başka yerlere gitmeye başladı dkdkkdkf
Gözü kara olan hoşuma gitti
Yaa çok merak ediyorum inşallah tadı da güzeldir
Yeni mi cikmis🤭
Evettt 😍
Ben klasikciyim
Onu anlayacağız bir ara 😀🙄
Ben hepsiyim. :D
Gözü kara aşık 😛
Gözükara aşık
Ooo alıcam hemen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar