
Zeytinyağlı yemeklerde dahi ayçiçek yağını kullanıyorum 😒
Siz yemeklerinizde hangi yağı kullanmayı tercih ediyorsunuz?
#haftasonu 😀❤️

Adanali olmamiz sebebiyle saf yağ sık kullaniriz fakat şahsım adina ayirt etmem :)
Tesekkurler :)
Zeytin yağı Tabiki
Her ikisini de kullanıyorum zeytinaygini daha çok salatalarda kullanirim.😘😘
Zeytinyağı🍂
Cevap
52Cevap
Ben melemen çok yaparım ve yerim diğer yemeklerden de yaparım eğer zeytin yağı varsa kesinlikle onu kullanırım yoksa ayçiçek yağı zeytin yağı her zaman iyidir yemeklerde..
Zeytin yağı kullanıyorum ayçiçek de kullanıyorum başkada kullanmam
Zeytin yağ oldum olası
Hatta çeşitlerini hangi bölgede yetişmiş onu bile bilirim. Kızartmada bile kullanıyorum ben kız
Sen niye sevmiyon bilemedim
Ayy valla kahkaha attım tamda ağlıyordum heee
Anneme bir arkadaştan antep yağı aldım kadın beni öldürdü motor yağı aldın geldin diye
Bu neden biliyor musun yani annemede anlatıyorum anlamıyor kadın
Kurak bölgede yetişen zeytinyağ daha yoğun oluyor
Sen ege bölgesindeki zeytinyağını tüket eminim çok beğenirsin
Rengi hem açık olur hemde mazot yağı olmaz 😂😂
Ama dediğim gibi işte yani bölgelere göre tadı gerçekten değişiyor eminim sana kurak bir yerin yağı gelmiştir
Ama rafine edilmiş yağ tüketebilirsin
Komili riveya gibi
Biz her seyde zeytinyagi kullaniyoruz 😀
Aycicek yagi zararli bir yag gerci isinize karismayayim ama 😁
Annem kizartmalarda da riviera zeytinyagi ile kizartir ve tavsiye ederim hic kizartma gibi olmuyor cok hafif oluyor yiyen farkini goruyor 😀
Cok mu ovdum ney 😁🙈
Bana her sey de kactan satiyon deme işte 😁😂😂
Zamanla alisirsin bence saglik icin buna deger ve lezzetini farkedeceksin 😀
Piyasada o kadar cok cesit var ki hepsi bir yana sadece zeytinyağı ve tereyagi..
Zeytinyagi olarak Komili onerebilirim 😉
Riviera iyi bir yag degil.. tavsoye etmem misir. ozunde ki. yaglatinizi bir. kere kullanip atin kullanmayin
@The_of_KinG Tesekkur ederim ama sadece Kizartma icin kullaniyoruz ve tek kullanimlik kullaniyoruz. Aycicek vs.. yaglardan daha faydali oldugu kesin.
Rafine ve riviera zeytinyağı asla kullanmam. Serbest yağ asidi 0,5 ve altı yağ kullanıyorum.
Asla ve kata fındık yağı, margarin, soya yağı, kanola yağı, mısır yağı yemem ve sizin de yememenizi tavsiye ederim.
Mevsiminde toplanmış pamuk tohumundan sıkılan rafine edilen pamuk yağı alıp kızartmalarda kullanabilirsiniz.
Ayçiçek yağı fena değildir.
Ama zeytinyağı yerini birşey tutamaz.
Senin profil resimlerine noldu?
Pamuk yağı eğer egede değilseniz muhtemelen zeytinyağı diye aldığınız yağların içine katılmış olarak yiyorsunuz :) tadı kokusu zeytinyağına benzer ( dekantasyondan geçmiş kokusu alınmış zeytinyağı gibidir) zeytinyağı buzdolabında ya da soğuk havalarda donar ama o donmaz tabiki besin değeri açısından ayçiçek yağı kadar ancadır
Pamuk yağı kokusuzdur ve yüksek yanma ısısı sebebiyle iyi bir kızartma yağıdır. Yemeğe koku vermez.
Maalesef pamuk yağı gazkromotografide zeytinyağıyla benzer özellikler taşıdığından genelde zeytnyağına karıştırılır ve en çok karışım manisa ve izmirdeki yağ markalarında yapılır.
Fındık yağı ise kanserojene yakındır. 7 sene fiskobirlik deposunda çürütülen fındığın çöpe gitmemesi için son imalat sebebidir. Asla yemeyin
Deneme :) yencek bir şey değil o ya 😂 biz burda kandırıldığınızı söylüyoruz yemeyin öyle şeyler
Kızartmalarda iyidir pamuk yağı yemeklerde zeytinyağı
Zeytinin ve zeytinyağının en lezzetlisi yöremize ait , haliyle tatlıdan tuzluya varana kadar her şey zeytinyağı ile pişer.
İlk başta zeytin yağlı yemek kötü gelebilir fakat zamanla çok alışıyorsun. Ben yemeklerde zeytin yağı ve Hindistan cevizi yapı kullanıyorum. Birde varsa hakiki köy tere yağı. Ayçiçek yağı çok sağlıksız. Zeytin yağı gibi bir yağı bile bitirdiler yani.
O kokudan dolayı ben de kesinlikle zeytinyağı tercih etmiyorum.
Ayçiçek yağı en güzeli
Bir şekilde zeytinyağına dönmelisin.
Zeytinyağı ve olmazsa Soya Yağı sağlıklı. Diğer tüm bildiğin yağları örneğin kapı yağlamakta filan kullanabilirsin. O derece yani.
Zeytinyağı tercihim.
Ben stoklu yapıyorum.
Her sene zeytin yağı çektiririm.
50 kg şeker, 30 lt de yağ alırım. 😃
Salatalar haricinde kokusundan dolayı bende yemeklerde tercih etmiyorum
kaliteli zeytinyağı alırsan kokusu rahatsız etmez. bizde fiyatından dolayı tamamen zeytinyağına geçemiyoruz, yoksa neden kullanmayalım.
Çok nadir yemek yaparım yapınca da muhakkak zeytinyağı kullanırım. Çok daha lezzetli oluyor gerçekten🌸
Dedemler kendi cikariyor zeytinyagini onlardan aliyoruz en dogalindan
Bizim evde zeytintagi kullanilir kendi üretimimiz :) her yemekte hemen hemen
Nerelisin?
@Küçük-_-Hanım antepliyim
Peki :)
Yemeklerde ayçiçek , salatalarda zeytinyagi severim.
İkisinide kullanıyoruz ama genellikle zeytinyağı kullanıyor annem.
Zeytin yağı olsun isterim lakin bazı yemekler ayçiçek yağı ister. Mesela pilav tereyağı ve ayçiçek yağı karışık yaparim. 😉
Bu arada yeşil zeytin yağını kullanmanı tavsiye ederim kokusu çok çok az ve rengi çok cezbedici 😊
İnsanlarda ayçiçek yağını alacak para kalmamış ki seçim yapsınlar
Etli yemekler ayçiçek yağı, etsiz yemekler zeytinyağı olur genelde.
Zeytinyağı sevmiyorum, kokusu ağır geliyor. Mecbur kalmadıkça asla yemem, ayçiçek yağı iyidir.
Zeytinyağı sağlıklı ve besleyicidir ama genellikle ayçiçek tercih ediyoruz :)
Kokusuz olanlari var zeytinyağının. Şahsen onlardan kullanıyoruz
Yemeklerde ayçiçek yağını kullaniyorum. Zeytinyağıni kahvaltida tüketiyorum
Zeytinyağını hiç sevmem, tüm yemeğe kendi tadını katıyor. 😒
Bende aynı senin gibiyim canım kokuyor bana zeytinyağı , çok az yemekte karışımlı kullanıyorum.
Genellikle zeytinyağı kullanıyoruz ama bazı yemeklerle ayçiçek yağı da kullanıyoruz
Bizde hep zeytinyağı kullanılıyor. Kokusu rahatsız etmiyor.
Zeytinyağı kullanıyorum ayçiçek yağı hoşuma gitmiyor
Sıcak yemeklerde markalı güvenilir gercek Rivyera Zeytinyağı
Soğuk yemeklerde ise güvenilir gercek Sızma Zeytinyağı kullanırım. 😎
teşekkür.
Son 15 yıldır zeytinyağı kullanıyoruz sağlık için mükemmel
Kendi bahçemden hakiki zeytin yağı kullanıyorum ayçiçeği kanola vb kesinlikle girmez evime
Eve zeytinyağından başka sıvı yağ girişini yasakladım :)
Kesinlikle zeytinyağlı daha faydalı ve vucuda yararlıdır.
Kendi zeytin n bahçemden elde ettiğim saf zeytin yağı
Az miktarda zeytinyağı
Ama salatalar da ben de kullanamıyorum
Bir zeytinyagi fabtika sahibi olarak tabiki zeytinyagi.. 36 derece de yakilmis zeytin ;)
zeytin yağı salatalarda güzel oluyor birde kahvaltıda sos olarak ryice haricinde beğenmiyom
Zeytinyağının kokusuna zamanla alışıyorsun. Kendini zorla bence. 👍
Aslında sağlıklı olanı zeytinyağı malum ama tadına alışamamışız.
Azerbaycanlıyım. Bizde Zeytin yağı anca safra rahatsızlığında içilir.
Her şeyde Ayçiçekciyiz
Kızartmalar haricinde. zeytinyağı.
orjinal zeytin yağı olmalı..
Yemek çeşidine gore kullanirim bende
Salata evet severim.❤️😘😘
Zeytinyağlı severim yemekleri.
Zeytin pahalı abla yq
Bazılarında zeytinyağı bazılarında ayçiçek yağı.
Ayçiçek yağı tercihim.
Zeytinyağı daha sağlıklı ve hafif.
Hiçbir önemi yok abla...
İzmirliyim bizde ayçiçek yağı yenmez :)
Ayçiçek yağını eve hiç sokmadım sokmamda
Annem tereyağı kullanır her yemekte.
Genel olarak zeytinyag
Zeytinyağı tercihimdir. Zaten kullanıyorum da.
genel olarak zeytin yağı
zeytin yağı çok sağlıklı
ikisinide kullanıyoruz ama genellikle zeytinyağı
Zeytinyağı girdiği çoğu yemeği mahvediyor ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar