Dayanamadım çıktım çıktım geldim.😂
Ayda hiç olmazsa 1 kere yerim, benim için yeri oldukça büyük dışarda yediğim tek yemek zaten.💕
Ayda hiç olmazsa 1 kere yerim, benim için yeri oldukça büyük dışarda yediğim tek yemek zaten.💕


Öğrenciyken hergun yerdim nerdeyse artık hep ev yemekleri😂😂
Yememeye çalışıyorum 🙄🙄🙄
Çok fazla tüketmem. Afiyet olsun kankama. :-)
Çok teşekkür ederim EİG için. :-)
Pek sevmem ben. O neyden yapılıyor ki 🤢
Cevap
32Cevap
Aman aman bir yeri yok. Evde yaptığım tavuk ızgara ya da bonfile ızgara bana çok daha lezzetli geliyor.
Uzun süredir hayatımda değiller özlemiyor değilim pizza hamburger patates kızartması çiğ köfte hepsini bir gün eve alıp yayıcam ve gömülcem :D
Geci karin toklugu vetiyor ve nd kadar yememe tsraftari olsam ginede ayda bir kere yemek zorunda kliyorum
Her zaman dışardan bişey alıp yemem ancak canım cekerse veya evde olmadığım zaman atıştırmak için alırım yoksa illaki olmazsa olmaz diye aramam
Hayatim da en sevdigim şeylerden biridir. Onun için adam öldürebilirim. Buyuk bir burger king'ciyim hshd
Fast Food Kuryesi olduğum için nefret ediyorum. Ah bı bilseniz Nail yapıldığını adamin ağzındaki sigaranın külü burger etine düşer "B*k Yesinler" Der Beraber Karıştırır 😂😂😂🤭🤭🤭
ben yemiyorum hem gıda mezunu hem sektör çalışanı olduğum için
Hayatımda hiç yemedim fast food evden çıktığım yokki nasıl gidiyim de yiyim zaten utanırım ben öyle yerlere giremem de yiyemem de
Benim icin cok onemli her gun patates yemek cok guzel
Hayatımdaki yeri büyük valla vazgeçemiyorum sık sık yerim 2 haftada 1 olur
Neredeyse hiç yeri yok ayda yılda 1 ya yerim ya yemem
Hayatımda bir yeri yok yemek işte canım isterse yerim.
Hiç yemiyorum. gibi daha çok ev yemeği tercihim daha sağlıklı
Üç haftada bir kez falan alışveriş merkezine gidiyorum
haftada 1-2 kez yemin bozarım. bu arada arbys in patatesleri üzerine patates tanımam :)
Hiç tüketmiyorum ya. Hayatım ne kadar tatsız.
Hafta'da 1 bilemedin 2 geneli et ağırlıklı.
Cooook seviyorum ya...💓
Dışarı çıktığında aç isen aradığın şeydir.
Nerdeyse 1 senedir yemiyorum
üşengeçlik seviyemle eş değer
Ben lahmacuncuyum genelde
Hayatımda pek yeri yok.
haftada bazen 1 bazenn2
Ya seviyorum kendilerini
Cok sevmem ama tabi arada bir defa yemesi keyifli
Göbek yapıyor zararlı ama hamburger severim
Mecbur kalmadıkça pek yemiyorum.
Kalbimin en derininde
Cok yemiyorum ayda 2 kere sadece
Meburiyetten bazen yiyorum ama zoraki
Pek tüketmem ayda yılda bir anca
Hayatımda fast olan food değil.
direk hayatımı oluşturuyor
Olsa da olur olmasa da olur
Arada bir yerim sadece
Bu sektörü ele geçirdiler
Param olunca yiyiyoz iste
Kurtarıcım oluyorlar genelde 😊
işim bu :)
Seviuorum ama imkanlardan dolayı yiyemiorum
Hayatımda yeri yok
Hep yerim çok seviyorummmm 😂
olmasa da olur
Kırl yılda bir.
Komple kilo demek çıkardım hayatımdan
Lahmacun bayılırım
Evet cok severm
Pek tüketmiyorum
Arada yiyom.
Hafta bir yerim
Çok seviyorum. 😍
Ayda bir iki defa
pek yemem.
Ayda 4-5 defa
Yeri büyük
Fazla yeri yok
Pek sevmem..
Çok nadir yerim..
Bazen yerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar