
Arkadaşlar ya kadayıfı çıtır çıtır oldu sorun mu? Yumuşak severdim ben ya amaaaann

Kesip çekseydin daha iyi anlaşılırdı ama böylede hoş görünüyo. Alfiyet olsun.
sadece şeyi sordum çıtır mı olmalı yyumuşak mı
görüntü güzel ama :)
soruyu gizli sorunca tadından şüphe ettim :)
Açık sormam cünkü özensiz yaptım kendine yakıştıramadım 😄😄
yiyene birsey olmaz yani :)
faili mechul cinayet planı gibi iz yok delil midede :)
Gönder benim Evime bir tadına bakayım ona göre not vereyim sana 😇
Cevap
6Cevap
Çok güzel oluyor bu eline sağlık.
Güzel gözüküyor, eline sağlık.
Güle güle öldüm ya pastanın içine rokette koysalarmış😄😄
Hayırlı günler, güzel gözüküyor eline sağlık 🙂
Kadayıfı sert mi olur normalde de
1-2 gün bekleyince tadı çok kötü oluyor.
Yok beklemez yerim
Anlık olarak güzel aynen, bekleme çok
Nefis gorunuyor ellerine sağlık.
Gayet güzel duruyor eline sağlık
Ay çok severim ben bunuuuuuu
Aynen kız ben de beğendim ama çok çıtır kadayıfı
Tadı güzel olduysa tarifini atar mısın bana da
Tarif bulunurda ölçü önemli ya o yüzden
Muhallebisi için
1 litre süt
1 bardak şeker
3 kaşık nişasta
2-3 kaşık un
1 vanilin
İsteğe bağlı 1 yumurta
1 kaşık margarin ( margarin hariç hepsini tencereye koyup kaynayana kadar karıştır kaynamaya başlayınca margarini ekle ve eriyince ocaktan al)
Kadayıf için ( bimden hazır kavrulmuş olanı alabilirsin üzerinde nasıl yapıldığı yazılıyor hem de muhallebi için)
Teşekkürler🧚🏻♀️
Yemeden bilinmez.😉
Yumuşak mı olmalı çıtır mı
Muhallebisi yumuşak.
Kadayıfı çıtır.
Kulplara koysaydın.
Görsel olarak daha güzel olurdu.
Amaan misafir falan yok kendime yaptım hiç uğraşmadan😝😝
Afiyet olsun.
Kilosuz yemekler.😊😊
Yemeler yani
Olmuştur olmuştur
Of ☹️
Noldu
Çok lezzetli duruyor
Çok güzel
Kokusunda çok güzel ama çıtır çıtır ben yumuşak isterdim
Oldu tabi
Çok lezzetli duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar