
Böğürtlen ve çikolatanın muazzam karisimi..
Israrla tavsiye ederim😉

Keşfetmiştim ne ismini hatırlıyorum ne de paketini. Market artık satmıyor.
Deneyicem 👍
Dua edeceksiniz😇
İlk defa görüyorum..
Denemeni öneririm kahveye😇
Tesekkur ederim😌
rica ederim
Eti karam
Cevap
3Cevap
Bu markayı ilk kez görüyorum. Torkunun ürünleri de çok güzel.
Beyoğlu çikolatası diyede satiliyor
Görürsem denerim. Meyveli çikolatalar hoşuma gidiyor benim de.
Bende hep burun kivirirdim Nasi pişmanım bilemezsin
😂😂😂
Torkunun frambuazlı çikiilatası 😃 normalde sevmem ama meyveli diye işte
Oooo bunu denemeliyim. Ben de eksili ve ahududulu çikolata bogurtlenli biskuvi filan seviyorum.
Neydi bu şimdi yine canım çekti
Neydi? dilinin ucunda😇
Bu nerede satılıyor
Metrodan alabilirsin
Hiç görmedim bundan
Her yerde bulunmuyor ben metrodan aliyorum
Nerde var bundan
Metroda😇
Aa bende isdiyom
Gurban olsun çek birini😇
Aa denemem lazım
Yoook
Henüz yok
yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar