Hava sıcak, canımız tatlı istiyor, küçük kaçamaklar peşindeyiz… İşte böyle anlarda zihnimiz hep aynı
Yeme & İçme Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce (Sayfa 7) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2114 Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Bunun pudinkleri çok güzel bayılıyorum
Pudinge bayılırım kesinlikle haria
Bence orman meyveli herkes denemeli
İyi bir tatlı seviyoruz ama yinede
Dondurma yeterli oluyor benim için.
Dr oetker harika tat veriyor
Kilo alırmıyım kalorisi az olan hangisi
Güzel paylaşım olmuş teşekkürler
Çok tatlı bir içerik teşekkür ederim
Tatlı sevmem , aklımı kurcalamaz.
Soğuk fırında sütlaç üzerine tanımam daha
Soğuk sütlaç severim ben güzel
DrOetker Yogotella vazgeçilmezz ❤️
Dondurma ya Kesinlikle limonata vs de olabilir
Yoğurda şeker ektim bek datlı oldu
Bütün dondurmaları yiyebilirim
Dondurma tabiki bu sıcakta en güzel o gidiyor
Fıstıklı olanlar bi başka yaa
bencee çileklii dondurmaa>>
Çilekli limonlu dondurma Çok güzel
Canım çekti ve çok açım galiba
Çikolatalı puding vazgeçilmez 👍🏻 👍🏻 👍🏻
En iyisi dondurma hem tatlı hem soğuk
Tatlıya bayılırım teşekkürler
Öyle durumlarda hemen karpuz yiyorum
Offf sürekli canım çikolata istiyo
Bu güzel bence için teşekkürler
Meyveli tatlılar daha güzel oluyor genelde
muzlu ve cilekli baya iyi
Karar veremedim hepsi olmaz mi