Hava sıcak, canımız tatlı istiyor, küçük kaçamaklar peşindeyiz… İşte böyle anlarda zihnimiz hep aynı
Yeme & İçme Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce (Sayfa 5) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2114 Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
Userr0 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 1 yıl Küçüklükten kalma danoneli dondurma favori 1 1 Yorumla wgizlii 1 yıl bencedee Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Güzel yararlı bir bence olmuş 0 0 Yorumla
DedektifGadget3434 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 1 yıl Yararlı bilgi arada çikolata fa atmsk lazım 0 0 Yorumla
ulaşbanakoyayim Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl şu an aşırı sıcaklar başladı biz daha şu gormedik 0 0 Yorumla
mutsuzumss Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl Soğuk kahve yeterli benim için 0 1 Yorumla Ortakaliiin 1 yıl @mutsuzumss yapıyım elim lezzetlidir Yorumla
Melekmelek33 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 1 yıl Trileçe çok iyi oluyor ya da ıslak kek mükemmel 👌 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Oh canim cekti bile Dr. Oetker be
Bici bici ye serinliği hisset ayükün mü
yazın güzel olur mu siz denediniz mi?
dondurma ya da pudin çok güzel yazda
Pudingleri çok lezzetli oluyor
Küçüklükten kalma danoneli dondurma favori
bencedee
Güzel yararlı bir bence olmuş
Direk pastahane çalışanı olmak istiyorum
Dr otker puding 🥰🥰 severim
Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Fena canim cekti puding falan
Tatlıdan uzak duralım bence)
Tiramisu ya da kazandibi en sevdiğim
of yaniyorum bi dondurma olsa beee
Bu işi çok iyi yapıyor. De
En çok yazın magnolyayı seviyorum
Yararlı bilgi arada çikolata fa atmsk lazım
kralı Soğuk baklava Gaziantep
Dr outker ben ce cok güzel
sıcak havalarda soğuk baklava 😍
Çok faydalı olmuş. eline sağık
şu an aşırı sıcaklar başladı biz daha şu gormedik
Güzel olmuuuş yararlı buldum
Soğuk kahve yeterli benim için
@mutsuzumss yapıyım elim lezzetlidir
Güzeldir herhalde yemedim ama güzel e benziyor
tatli sevmeyen var mi ya sanmiyorum
Kola veya fanta içerim genelde
Sagolun
Ben zaten sagoluyorum
ben huzli bi soguk kahve yapiyorum valla
Buzlacc aliiinn askolarr.
Tatil dondurma ve soğuk su soğuk ask
Dondurma iyidir ya ne tatlısı kim uğraşıcakl
kaliteli marka seviyoruz ailecek
Sütlaç ve sütlü tatlıları yesem mi yemesem mi
Dr. Oetker ürünleri harbi yazın iyi gidiyo
Dondurmaa ve soguk kahveler severim
Dondurma soğuk süt su tercih ediyorum.
dondurma ama dondurmacı dondurması
Triliçe tabii ki sütlüüüü
Hiç aklım karışmıyor yiyorum valla. 😂
Dondurma ve. Soğuk sütlü tatlı olabilir.
Trileçe çok iyi oluyor ya da ıslak kek mükemmel 👌
trilice dondurma cok guzel yaz tatlilari
cici bebe tatlisii kesinliklee
Soğuk içecekler tercihim.
Dondurma veya şerbetsiz tatlıııı
Dondurma ve soğuk içecekler
soğuk olan şerbetsiz her tatlı olabilir
Sütlü tatlılar ekserisi soğuk zaten
parfe kesinlikle çok güzel bir tatlı
dondurmaaa özellikle limonlu ve çikolatalii
Profiterol bence harika gider
Çilek ve limon mükemmel uyumlu bence ☺️
çokolata südlü olmalı . Göğüsden gelen süd
Dondurmayı hiç sevmem maalesef
Dondurma dondurma dondurma
Kola ve waffle mis gibi gider
Bütün dondurmalara okeyim
Sütlü hafif tatlılar tabi ki
dondurma dondurma hmmm en sevdiğim