Hava sıcak, canımız tatlı istiyor, küçük kaçamaklar peşindeyiz… İşte böyle anlarda zihnimiz hep aynı
Yeme & İçme Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce (Sayfa 4) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2114 Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
muraterenist43 Takip Et Guru Yaş: 46 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Dr. Oetker ürünlerini tercih etmiyorum 0 0 Yorumla
Cobol Takip Et Guru Yaş: 30 1 yıl Yeme & İçme konusunda 474 cevap paylaştı. Çok güzel tatlı bende severim 0 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 1 yıl Yeme & İçme konusunda 712 cevap paylaştı. Tatliyla hiç aram yok ama deneyeceğim 0 0 Yorumla
Hassasdokunus Takip Et Xper 7 Yaş: 34 1 yıl Yazın tatlı olarak en iyi dondurma gidiyor: ) 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık 0 0 Yorumla
Sedat272727 Takip Et Guru Yaş: 48 1 yıl Yeme & İçme konusunda 423 cevap paylaştı. Karpuz tatlı yerine isterim yazın 0 0 Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı. Hepsi birbirinden lezzetlidir 0 0 Yorumla
FıstıklıLolilop Takip Et Guru Yaş: 25 1 yıl Yeme & İçme konusunda 329 cevap paylaştı. Benim yogotellam çilekli muzlu 🤩 🍓💖 0 0 Yorumla
KaptanMagaralı Takip Et Master Yaş: 41 1 yıl Yeme & İçme konusunda 664 cevap paylaştı. Yogurt, Sütlaç ve Dondurma 0 0 Yorumla
ateslialper06 Takip Et Master Yaş: 29 1 yıl Yeme & İçme konusunda 881 cevap paylaştı. Pudingciyyimdirrrr çok severim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Dr. Oetker ürünlerini tercih etmiyorum
Bir de dolapta bekletince ımmm
cok guzel olmus heyecanli
Güzel bence olmuş teşekkürlerr
Doktor iyi ki varsın en iyi
Dr ötker ürünleri severek kullanıyorum
2. Ve 5. Şıklara katılıyorum.
Dr oetker markası çok iyi gerçekten
Pudinglere bayılırım 😍 öneriler için teşekkürler
puding idare eder supangle yerim
Çok iyiymiş tebrikler selamlar
Tatlı bir paylaşım olmuş teşekkürler
Dr. Oetker kalitenin tek adresidir
Tatlıyı çok severim 🙂 teşekkürler
Güzel oluyor bu havalarda
Yazın sevdiğim tek tatlı dondurmadır
Bi dondurma yeter de artar
Olmaya cihanda onun gibi. Pudingi efsanedir
Bu marka gerçekten güzel oluyor
soğuk sütlü tatlı , soğuk baklava iyi gider
Güzel bir paylaşım olmuş Ellerine emeğine sağlık.
Çok güzel tatlı bende severim
Afiyet olsun çok güzel bir paylaşım
Tatliyla hiç aram yok ama deneyeceğim
Yazın tatlı olarak en iyi dondurma gidiyor: )
güzel bir paylaşım olmuş elinize sağlık
Bana aşırı şekerli geliyor ürünleri
Karpuz tatlı yerine isterim yazın
Hepsi birbirinden lezzetlidir
Çilekli - muzluuuu
Favoriiimm
Benim yogotellam çilekli muzlu 🤩 🍓💖
Yogurt, Sütlaç ve Dondurma
Pudingciyyimdirrrr çok severim
Güzel bilgiler emeğinize sağlık
Dondurma istiyorum hep tabii ki😻🫶
kan şekeriiim diye geziyodum ben
Ben şerbetli tatlı severim
En iyi şey dondurma olmalı
Tabii ki Dondurma da bici bici
Çok güzel paylaşım olmus tedekkurler
Soguk puding kadar iyisi yok
San Sebastian cheesecake tercih ederim
Dondurma severim. Sıcakta iyi gelir.
Dondurma kesin yani😂veya soguk baklava
Limonlu cheescakeli yogotella mı müthişşş
Sıcaklarda tatlı yemeyi tercih etmiyorum.
Mükemmel görünüyor gerçekten de
Tarifler çok güzel denenmeli kıvam onemli
Afiyet olsun, enjoy your meal
Tatlı yapamıyoruz bu aralar şu ekonomi yüzünden
Elinize sağlık. Çok faydalı olmuşssss
Tatlı yapmakta yemek kadar kolay olsa keşki
benim favorim orman meyveli olur.
Dr. Oetker bayağı güzel bu arada
Sütlü tatlilar tercihim. oluyor
Canımız tatlı isterse alırız da yaparız ds
Emeğinize sağlık faydalı paylaşım olmuş👍
İçerik olarak güzel bence paylaşımı
Yogettella tabi ki başkası dusunulemezdi
Canımız tatlı istediğinde kaymaklı ekmek kadayıfı