Hava sıcak, canımız tatlı istiyor, küçük kaçamaklar peşindeyiz… İşte böyle anlarda zihnimiz hep aynı
Yeme & İçme Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce (Sayfa 3) Dr. Oetker Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2114 Yaz Sıcaklarında Canımız Tatlı İstediğinde Aklımızı Kurcalamaya Başlayan 5 Düşünce Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 35 kişi beğendi
MagicShoot Takip Et Xper 1 Yaş: 31 1 yıl yaz aylarında bol bol dondurma yemekten daha güzel bir şey yok 0 0 Yorumla
αƚҽşρҽɾιʂι Takip Et Xper 2 Yaş: 29 1 yıl Vallahi benim canım tatlı çektiğimi gözüm hiçbir şeyi görmüyor 0 0 Yorumla
amparator1 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 1 yıl Valla tatlı matlı anlamam buz gibi duş herşeye çözüm 0 0 Yorumla
onlyfans_kazandirir Takip Et Xper 5 Yaş: 32 1 yıl Yaz kış anlamam canim ne isterse onu yerim😅 0 0 Yorumla
Semih0705 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl Evet Dr. Oetker olmasa maalesef tatsız kalacağız. 0 0 Yorumla
_Stellaa_ Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl Orman meyveli ve şeftalili çok güzel tadı aynı dondurma gibi oluyor 0 0 Yorumla
Alaiyee Takip Et Xper 1 Yaş: 35 1 yıl Pratik olması ve kullanılan malzemenin içeriği yönünden tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Filmkoliküyeyim Takip Et Master Yaş: 23 1 yıl Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı. Bayılıyorum ürünlerinize severek tüketiyoruz. 1 0 Yorumla
Lordseyfo Takip Et Master Yaş: 29 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. guxel bence olmus cok sevdim 0 0 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Dondurmalı olan her tatlı 0 0 Yorumla
Croyz1n26 Takip Et Yoda Yaş: 23 1 yıl De. Outker gerçekten iyi ya seviyorum yalan yok 0 1 Yorumla Croyz1n26 1 yıl Oetker* Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 1 yıl Yeme & İçme konusunda 19b cevap paylaştı. Bütün dondurmalar benm olsn 0 0 Yorumla
Serkan_87 Takip Et Master Yaş: 39 1 yıl Yeme & İçme konusunda 560 cevap paylaştı. Dr oetker harika Bi tatlı 0 0 Yorumla
selamcanımnabercanım Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl Çilekli dondurma tabi ki çok seviyorum 🍓 0 0 Yorumla
Jakabo01 Takip Et Guru Yaş: 36 1 yıl Yeme & İçme konusunda 447 cevap paylaştı. Bu sicaklarda Tabiki bici bici isterim 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı. Dondurma yerim cok severim 0 0 Yorumla
Sitemkarım Takip Et Master Yaş: 40 1 yıl Yeme & İçme konusunda 905 cevap paylaştı. Dondurma ve su başka bir şeye gerek yok 0 0 Yorumla
Asilade Takip Et Master Yaş: 31 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Pudingleri tabiki. Her zaman tercihimdir. 0 0 Yorumla
ALFAZADE Takip Et Xper 5 Yaş: 20 1 yıl Çilekli Muzlu Yoğurtella Hoşuma Gitti 😋 0 1 Yorumla ALFAZADE 1 yıl 🤣🤣🤣🤣 çok komik Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
yaz aylarında bol bol dondurma yemekten daha güzel bir şey yok
Vallahi benim canım tatlı çektiğimi gözüm hiçbir şeyi görmüyor
Valla tatlı matlı anlamam buz gibi duş herşeye çözüm
Yaz kış anlamam canim ne isterse onu yerim😅
Evet Dr. Oetker olmasa maalesef tatsız kalacağız.
Orman meyveli ve şeftalili çok güzel tadı aynı dondurma gibi oluyor
Pratik olması ve kullanılan malzemenin içeriği yönünden tavsiye ederim
Her türlü sütlü kakaolu tatlı itinayla mideye indirilir
Bayılıyorum ürünlerinize severek tüketiyoruz.
Tatlı denildi mi aklıma baklava geliyor
Kaliteli lezzetli ve tabii ki Dr. Oetker
limonlu hindistan cevizli yaz tatlısı
Soğuk kahve severim ben...
Denemedim ama deniceğim bakalım
Tatil yemek duş keyfi hepsi bir arada
Favorim her zaman Dr. Oetker 😎
Canım çekti. Gidip denemek istiyorum
guxel bence olmus cok sevdim
Bütün dondurmalara hayranim
bu yaz favorim oldu çok güzel
yogotella tam benlik pratik ve lezzetli
Imm hafif sütlü tatlılar iyi olabilir
Coj güzel olmuş tebrikler
Supangle üstü Maraş dondurma
Tatlı olsun da gerisi önemli değil
Dondurmalı olan her tatlı
Trileçe ve dondurma yaza güzel olur
Haytalı, bici bici severim
De. Outker gerçekten iyi ya seviyorum yalan yok
Oetker*
Bütün şeker içeren gıdalar benim olsun
Her akşam eve giderken almayı unutmam
Elbette dondurmayı tercih ederim
dondurma tâbi ki ya özellikle limonlusu
Bütün dondurmalar benm olsn
hepsine bayilirim canim cekti
Dondurma yaz aylarında çok iyi gidiyor 🌺
Yazın en çok karpuz çekiyor canım sulu sulu
Soğuk baklava canım çok güzel
Dr oetker harika Bi tatlı
Hepsi hepsi ayırt edemiyorum
Soğuk tatlılar en güzeli, bence
Çilekli dondurma tabi ki çok seviyorum 🍓
Bu sicaklarda Tabiki bici bici isterim
Dolaptan çıkarılmış sütlaç vb. sütlü tatlılar
Maraş dondurması üzerine tanımam ;)
Hepsi hepsiii hepsinden istiyoruumm
Sütlaç hariç herhangi bir sütlü tatlı olabilir
Soğuk bişeyler bence güzel aklimi bi tek o kurcalıyor
Dondurma severim sıcakta iyi gidiyor ✨
Sıcaklarda hiç bisey yenmiyo
Dondurma tercihim soğuk içecek vede
Şerbetli tatlı olmadığı sürece serinlerim ya
sütlü kadayıf tatlısı ama soguk olucak
Dondurma yazın olmazsa olmazı
Dondurma tercih ederim tabi
Dondurma limonata puding buz gibi kola.
Dondurma yerim cok severim
Dondurma ve su başka bir şeye gerek yok
Pudingleri tabiki. Her zaman tercihimdir.
Çilekli Muzlu Yoğurtella Hoşuma Gitti 😋
🤣🤣🤣🤣 çok komik