Yazın sıcağı zaten bayarken ağır bir tatlı yemem ama yazın 159 tatlı gömmezsem sıcaktan eririm😅yogotella çok güzel bir tercih ama eğer isterseniz çilekli, muzlu puding kazandibi gibi şeyler yiyebilirsiniz
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Doktor oetker en iyi tatlı markasıdır kesinlikle hem yapmak çok kolay ve anlaşılır hem de tadı enfes oluyor
Dr oetker'in sadece tatlısı meşhur değil birçok ürünü kaliteli ve güzeldir özellikle Krem şantiyi Maya kullanmaktan çok memnunum paylaşım için teşekkürler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Limonlu Cheesecake Aromalı Yogotella’yı çok merak ettim
Yogotella’nı ister hemen istersen buzdolabında bekleterek dondurma gibi tüketebilirsin. Sade olarak keyfini sürebilir ya da hazırladığın tatlılara ekleyerek lezzeti katlayabilirsin!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
199Cevap
Tatlı yapmayı da yemeğide severim
#Hükümdar
Teşekkürler dr. oetker bütün ürünlerin güzel kullanıyorum.
benim de favori markalarımdan
Aynen tatlı hafif olmalı özellikle yaz ayında. Teşekkür ederim bilgi için.
Her zaman kullanidigim guvenilir ve enfes lezzetleri olan bir marka
ben de bayılırım
Süpersin
çok teşekkürler çok güzel bir paylaşım olmuş
Yazın sıcağı zaten bayarken ağır bir tatlı yemem ama yazın 159 tatlı gömmezsem sıcaktan eririm😅yogotella çok güzel bir tercih ama eğer isterseniz çilekli, muzlu puding kazandibi gibi şeyler yiyebilirsiniz
Doktor oetker en iyi tatlı markasıdır kesinlikle hem yapmak çok kolay ve anlaşılır hem de tadı enfes oluyor
Dondurma tabii ki. Üzerinde biraz çikolata ve fındık parçaları.
Yogotella dondurmaya benziyor bence denemelisin
Sizde mutfağınızda Dr. Oetker çeşitliliğini eksik etmeyiniz.
en iyisi
çok iyi cidden
süt ve yoğurdun bir arada olması çok güzel değişik bir lezzet
baya lezzetli
Dr oetker'in sadece tatlısı meşhur değil birçok ürünü kaliteli ve güzeldir özellikle Krem şantiyi Maya kullanmaktan çok memnunum paylaşım için teşekkürler
Limonlu Cheesecake Aromalı Yogotella’yı çok merak ettim
Orman meyveli de çok güzel
Dr. oetker ürünleri mükemmel hem çok uğraştırmıyor hemde çok lezzetli. De oetker puding yaz kış demeden favorimdir, yogotellada çok güzel bence
evet pratik lezzet
Tiramisu, parfe soğuk olan ne varsa ha bir de buatin yanına soğuk kahve
soğuk kahve nefis
Bütün dondurmaları istiyorum 💗
ben deee
bu yogotella dondurulup yeniyor çok güzel oluyor
dondurup yedim daha çok bayıldım
2. Yaz tatlısı dediğin hem hafif hem lezzetli olmalı, ağır tatlılara bu midede yer yok!
Yogotella’nı ister hemen istersen buzdolabında bekleterek dondurma gibi tüketebilirsin. Sade olarak keyfini sürebilir ya da hazırladığın tatlılara ekleyerek lezzeti katlayabilirsin!
süper fikir
Ben en çok dondurma ve soğuk soda severim çok sıcakta
Kilo alırmıyım
Suyu az içtim galiba
Canım sürekli tatlı çekiyo
Dolapta dondurma var mı acaba
Dondurma kac kalori
Zaten hep Dr oetker kullanıyorum Krem şantiyi Maya çok işime yarıyor paylaşım için teşekkürler
Orman Meyveli, Limonlu, Vişneli, Karamelli, Çikolatalı, Ballı Bademli, Frambuazlı Dondurma İyi GideR.
Dr oetker ürünlerini kullanıyorum zaten inanın bana kalitesinden çok memnunum paylaşım için teşekkürler
Tatlı sevmem ama sevenler için iyi dir
dondurma dondurma dondurmaa bu sıcakta başka bişey olmuyor en iyisi gerçekten sürekli dondurma kutu kutu hemde
Yogotella dondurmaya benziyor bence kesin dene
Bu kadar sıcaklarda zaten ağır tatlılar insanın canı çekmiyor bile en güzeli bence dondurma veya soğuk tatlılar yeniyor
Valla serin serin bi soğuk baklava iyi gider
Soğuk bir yoğurt ve meyve sıcakta kim hayır der ki...
bi markette deneme amaçlı bit standda denemistim öukemmelll
Tek tercihim Dr oetker ürünleri çok kaliteli paylaşım için teşekkürler
Dr. Oetker'in muzlu pudingi benim için vazgeçilmezdir.
Herşeyiyle ev yapımı olmalı Dr. Oetker mi vardı eskiden
En sevdiğim marka 💖 denemek için sabırsızlanıyorum
benim de favori markaa
Tatlılar içinde en güzelleri bence sütlü tatlılar
kesinlikle katılıyorum
Çok güzel ama ben o kadar becerikli değilim genelde alır yerim 😁
Maraş dondurması derim susarım ah birde soğuk duş
Yogotella dondurmaya benziyor bence denemelisin
Sütlü tatlılar soğuk soğuk müthiş serinlik ve keyif verir 😇
oh misss
Dondurulunuş küp şeftali ve yoğurt hem sağlıklı hem lezzetli 🤙🏼
oo nefis
Tadından yenmez 😋
Şeftali sorbe meyveli soğuk tatlı güzel bir tadı var
sorbe yazın süper gidiyor
👌❤️
Yaz ayının olmazsa olmazı dondurma tabiki ama hakiki Maraş dondurması olucak ki serinliceksin 😁😂
evthdhd
Yogotella dondurmaya benziyor, kesin dene
Hepsinii isterimm dondurma fabrikimm olsun isitiyorumm😭💗💗
haha ay keşke :D
Dondurma pek tabi yaz aylarında dondurmasız yapamam
dondurma aşktır yaaa, Yogotella dondurmaya benziyor bence dene
Kesinlikle dolapta beklemiş buz gibi peynir helvası
ohh nefis
Dondurmaaaa bal badem, karamelli, sütlü, Antep fıstıklı offf offf
dondurma aştır
@GingerCookie kesinlikle
Direk limonata dondurma istiyorm başka bir şey değil😨😅
nefis gider yazın
Bilmiyorum şu an aklimda degil genelde tatliyi severim ama aklimda künefe var
künefe yaz için ağır değil mi?
doğru künefe şerbetli ağır bir tatlı
Sütlaç tabiki de. Dolaptan çıkardığın gibi oturup başına yiyeceksin kaşık kaşık
buz gibi sütlaç iyi gider yazın
Birazdan yiyeceğim
afiyet olsun
Dondurmalı kadayıf tatlısı özellikle kaymaklı dondurmayla mükemmel ikili oluyor
Ananaslı afagatto kesinlikle sıcakta çok iyi gidiyo
çok iyi
Dr ürünleri güzel bir tercih, tatlı yapmakta🙂
Yogotella dondurmaya benziyor bence deneyebilirsin
Dr oetker'in çilekli milkshake'i çok iyi bu arada net öneririm
nefis, ben de severim
Ben tatlı çok seviyorum ya tatlı denilince bütün akarsular duruyor
Soğuk su iciyorum , şekerli gıdalardan uzak durun
Süt ve süt ürünlerine karşı alerjim var fakat tadının çok iyi olduğuna eminim.
aa geçmiş olsun
Tatlının yazı kışı olmaz bana göre her türlü yiceksin. :D
doğru :D
başka ürünler deneyip pişman olup tekrar dr oetkere geri döndüğüm doğrudur :)
ben dee
Dondurma tek çare fhsidhfid ama Denizde olsa fena olmaz
Yogotella dondurmaya benziyor bence
Sütlü tatlılara bayılırım fakat şerbetli tatlıları pek sevmem
yazın şerbetli tatlı gitmez
Canım tatlı çekmez benim aklımı da kurcalamaz o yüzden
aa tatlı sevmez misin?
Tatlı yemeden duramıyorum ama en çok kazandibi favorim
ben dee
Regl olunca tatlı kadar güzel bir şey yok bence asko