Markete giderken kalan para üstüyle aldığım ürünlerin lezzeti hala damağımda. Nedense artık hiçbir market ürünü aynı tadı vermiyor :( Siz hangilerini hatırlıyorsunuz?

Mino

Küçük olması daha da yemeyi keyifli kılıyordu, avuç avuç yerdik eskiden :D
Cino

Ekmek aldığımızda kalan parayla kaç kere cino aldık kim bilir :D
Crazy dips

Crazy dips favorimdi, hatırlıyor musunuz?
Jelibon hamburger

Arada bir görüyorum yalan olmasın ama nadir. Çok severdim bunu da :D
Sizin özlem duyduğunuz ürün hangisi? Görüşlerinizi bekliyorum!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Ben cino hala bulunca alıyorum :)
Emeklerine sağlık kardeşim gerçekten artık çocuklar bile bunları alamayacak duruma geldi
minove jelibon hamburger ilk defa duydum digerleri hala satiliyo bakkalda
Ülker Star Şeker. Kalbimin yarası 🥺🥺
Cino hala var ben yiyorum🤭
Cino A101 de oluyor emeğine sağlık
Maalesef ki bulamıyoruuum çok ta severdimm
Nerde o eski zamanlar gerçekten de
Cino çok severim her zaman yerim şimdi olsada?
Cinoo>>diğer çikolatalar
Bunlar bazı yerlerde var ya
Emeğine Sağlık. Cino hala var
mino hariç diğerlerini bulabilirsiniz kglf
Ah cino ahh
Hey gidi günler hey
Cino var yalnız hala
Çok severdim küçükken
Harikaydı hepsi yaa
Cinonun hastasiydim