Ya kekim, poğaçam kabarmazsa! 😱
Hepimiz, hatta mutfakta en hünerlimiz bile bu duyguyu tatmıştır! Hangi duygu mu? Özene bezene hazırladığımız poğaçalarımız, keklerimiz kabarmadığında hissettiğimiz hayal kırıklığı tabii! Bu duygunun etkisi hepimizde bir başka olabiliyor.
Kek ve poğaçaların kabarmayınca sen neler hissediyorsun? Yorum ve görüşlerini paylaşmayı unutma.
1. Mesela kimimiz kekimiz poğaçamız kabarmadı diye, sinirden ortalığı birbirine katmak istiyoruz. 😤

2. Kimimiz fırından çıkarırken gördüğümüz sönük manzara karşısında yüzümüzde garip bir ifade ile kalakalıyoruz. 🙄

3. Tüm uğraşları boşa gidince, üzüntüsünü hiç çaktırmamaya çalışan da oluyor. 😑

4. Kekini poğaçasını kabartamayıp tepkiyi abartan da… 😩

5. Belki de hepimiz misafirlerimizin yüzündeki şu ifadeden korkuyoruz. 😏

6. Mükemmel kabaran keklerin ve poğaçaların sırrı hep bir tartışma konusuydu ama… 🤔

Tartışmayı bitiren mayanın uzmanı Pakmaya oldu! 😎
Pakmaya Mayalı Poğaça Harcı ve Pakmaya Mayalı Kek Harçları ile kekim, poğaçam kabarmayacak korkusu geride kaldı.
Yıllardır kalitesini bildiğimiz ve güvenle kullandığımız Pakmaya, Pakmaya Mayalı Poğaça Harcı ve Mayalı Kek Harçları’nı çıkardı, tüm kadınlara puf puf kabaran poğaçalar; kabardıkça kabaran, içi nemli ve yumuşacık mayalı kekler yapmanın pratik bir yolunu sundu!
Pakmaya Mayalı Kek Harçlarıyla hamur kabartma tozu ve şekerli vanilin kullanmadan, 10 dakikada mayalanan enfes mayalı kekler; Pakmaya Mayalı Poğaça Harcıyla puf puf, lezzet dolu poğaçalar yapmak artık hepimizin harcı.
Helal sertifikasına sahip, koruyucu katkı maddesi içermeyen Pakmaya Mayalı Poğaça Harcı ve Pakmaya Mayalı Kek Harçları’nı sen de kullan, kekim, poğaçam kabarmayacak korkusunu geride bırak.
Pakmaya Mayalı Kek Harçları ve Pakmaya Mayalı Poğaça Harcını incelemek için hemen tıkla!
Pakmaya Mayalı Kek Harçları ile değişik kek tarifleri için buraya, Pakmaya Mayalı Poğaça Harcı ile farklı tuzlu ikramlıklar için buraya tıklayarak Mutfağın Yıldızı sen ol!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Hamur işi ve pastacılık ile ilgili tüm tarifler iyi bir reçete gerektirir. Kabarmayan kek ve poğaçaların en büyük sorunu bence genelde annelerimizden kalan göz kararı tarifler değil mi?🙈☺️
Bir profesyonel olarak iyi bir kekin kabarması, lezzetli bir poğaçanın pofuduk durması her kadın gibi benim de arzum ama bunun ötesinde de sorumluluğum. Ben de çözümü en iyileri seçmekte buldum. Şükür ki Pakmaya beni hiç mahcup etmedi. Teşekkürler Pakmaya sayenizde gelsin kusursuz kekler, poğaçalar 🤗
Eyy #mutfağınyıldızı Pakmaya
Keklerim ve poğaçalarım kabarmayınca kendimi gemileri batmış kaptan, evladı hayırsız çıkmış bir anne, tarlasından istediği verimi alamamış bir çiftçi ve sevdiği insanı dört gözle beklerken gözü yollarda kalmış bir kadın gibi hissediyorum...
Her gün evinde bil fiil yemek yapan bir anne olarak, yaptıklarımın beğenilmesini en büyük teşekkür olarak gördüğümü itiraf edeyim. Hele ki uğraşıp didinip hamur işi bir şey yapmışsam başarısızlığa uğramayı hiç istemem.
Kendimce bunun sırrının doğru ve kaliteli malzeme kullanmada olduğunu keşfettim. Pakmaya zaten aile geleneği, ben annemden onu gördüm, bizden de genç nesle aktaracağımız güzel bir şey olması da ayrıca hoşuma gidiyor.
Yumurta ile şekeri kabarıp köpük köpük ve çok açık sarı bir renk alana kadar 7 8 dk mikserin en yüksek devirinde çırpıyoruz.. bu aşamadan sonra mikser kullanırsak karışımın içindeki hava kaybolur ve kek kabarmaz kaşıkla aynı yönde içten dışa doğru yavaş yavaş karıştırıyoruz.. unu mümkünse iki defa elekten geçiriyoruz.. kabartma tozunuda beyazlarla birlikte elekten geçiriyoruz hamurun havasını söndürmeden kaşıkla yedirip tepsiye döküyoruz , fırının önceden sıcak olması da önemli kek pişene kadar fırın açılırsa yine kabarmaz kesinlikle fırını açmıyoruz...😀 pogacaya gelecek olursak çok iyi yoğurmak gerekir püf noktası budur ne kadar çok yoğurursan o kadar güzel bir hamur olur...
Bende diyorum yaptıklarım birn olmuyo
Bende diyorum niye olmuyo
Pakmaya çocukluğumdan beri annemim yaptığı kaşık lokmalarının ve cizleme’lerin (mayalı gözleme) gizli kahramanıydı. Şimdi ise benim hem mutfakta hem de sağlıklı saçlar ve harika bir cilt için kullandığım gizli kahramanım olmaya devam ediyor...
Kabartma tozu ve bir tutam karbonat ile kabarmayan keklere, poğaçalara son verdim çok uzun zamandan beri. 😃
Ben kekte sadece kabartma tozu kullanırdım, sanırım o yüzden ipincecik oluyor benim ki 😄 Bunu mutlaka denicem
Ben 2 kere fırına atıyorum erken mi çektim düşüncesiyle 😄😄😄
Kek harçları ve mayanızdan memnunum onun dışında kalanları da denemek için sabırsızlanıyorum. 🌸🙊
Bu şey başıma 2 kez geldi resmen gifteki tepkilerin aynısını verdim Allah kimseye yaşatmasın yani o derece öyle alışmışım ki güzel yapmaya insanların da bunu bilmesine ama gel gör ki mutsuzken yaptığım için pandispanyam kabarmamıştı, sönüktü kendime hiç yakıştıramadım sunamadım insanlara tabi aynı şey kek ve poğaça içinde geçerli oldu siz siz olun mutsuzken mutfağa girmeyin yaptığınız işe yansıyor
Benim püf noktam yumurtaya şeker eklemeden önce iyice köpürtmek ardından şekeri iyice eritmektir E tabi birde kaliteli bir kabartma tozu, vanilin veya maya ve son olarak elenmiş undur
Kabarmayinca yemek yapmaktan soğuyorum resmen 😔😔😔😔
Pogaca ve keklerin bana kastı var bazen delirtiyorlar 😂
Pakmayanın her ürününden memnunum..
Bende yasadim bir kere kek kabardi kabardi cok sevindim kabardigi icin ama firindan bir cikardim ki meger balon gibi sismis ici bos ama artil bende pakmaya kullaniyorum kekler poğaçalar super oluyor
Benim bir dönem sürekli böyle oldu. O zamanlarda en mutfağa ilgili hevesli olduğum zamanlar. Pes etmeden yaptım yaptım yaptım.. ama yine olmadı bende o günden sonra ne yemek ne kek ne poğaça elimi bile sürmedim, eski hevesimde kalmadı zaten.
Kekim yeterince kabarmadı eyvah diye aklımı kaçırmam, üstünü süsler öyle sunarım olur biter.
Kek kabarmadı diye gerçekten stres olan üzülen ya da sinirlenen varsa tek diyeceğim Allah dert vermesin.
Kabarmadan fırından kağıt gibi ince çıkan o kekleri, bozuntuya vermeden kremalayıp yaş pastaya çevirmek de #mutfağınyıldızı olup madalyayı hak etmektir bence 😃 ahçılık konuşsun wow 🎉
Kabarsin diye elimden geleni yaptığım halde kabarmiyorsa çıldırıyorum yenisini yapmaya başlıyorum vaktim varsa ama ilk 15 20 dk o fırının kapaği açılmayacak 😂😂
En son pakmayanın poğaça harcını kullandım. Bu kadar pasta börek yaparım. Daha bu kadar lezzetlisi olmamıştı. Şiddetle tavsiye ederim. Teşekkürler pakmaya..
Misafirlerim kendileri bilir ama ben onun içinde şeker um yumurta süt barsa bitmişdir o iş benim için çiy çiy de yiye bilirim onu😄😄kabarmadıysa dolucak yani bu bizim aramızdaki aşka engel olamaz💕💕
Ben çift kabartma tozu kullanıyorum ve fena kabarıyor tavsiye ederim
Kabarmayınca gün yüzüne çıkarmak dahi istemiyorum :D
Yenisini yaparım genelde. Bir kadın için utanç verici, hele bu işlere yeni merak salan biz kızlar için umut kırıcı olabiliyor :/
Ay çok sinir bozucu bir olay o kadar uğraş şekil ver sonra da kabarma olacak şey değil uyuz oluyorum valla
Yumurta ve şekeri iyice krema gibi olanakadar çırpıp yaptığım kek de herzman mükemmel sonuş alırım💪🏻
Kabarmadığı zaman çok üzülüyorum Sonuçta bir emek veriyorum Bundan sonra Pakmaya ile bütün hamur işlerim kabaracak teşekkürler #mutfağınyıldızı
Fırının camından içeri bakıyorum, taraftarın golü beklediği gibi... bir ara kek kabarmaya başladığında hadi bastır oğlum demiştim 😂
Gelen misafir için yapılan kek kabarmazsa misafirin hayırlı olmağına yoruluyor😂😂 benden kaynaklı değil yani aslaa
Pakmaya çok sağolun. Ilk kez kek yapıyordum sizi kullandım ve harika bir şekilde kabarmıştı. Nasıl yaptın diyenlere pakmaya sağolsun diyeceğim
Ben tüm izleri silip hiç yapmamışım gibi davranıyorum, o kabarmayanlar da sokak hayvanlarına yemek oluyor :)
Yemek yapmaya bayılırım. Kek ekmek ve benzeri şeyleri yampaya da. Bunu bulamam herhalde ama yine de okudum
Erkekler Ne Diyor
Yaptığım kek ve poğaça kabarmadığı zaman yeni aldığım araba ile kaza yapmış gibi hissediyorum kendimi. Bir anda sessizlik ve sadece o anı yaşayarak sanki bir ev değerinde maddi zarara uğramış ve sonrasında ne yapacağı konusunda kararsız kalan ve kimseye muhtaç olmak istememe durumu eşliğinde yine sağdan, soldan yardım almadan inat ile; ''Yaparsam ben yaparım! Bedel ödersem ben öderim!'' diye bir düşünce ile kendimi İnternet kolları arasına atıveririm. :)
İlk hamur işine girince yapılan 1 eksik yüzünden bütün işin berbat olduğunu anladım. Onun için bu bana büyük bir tecrübe oldu. Kullandığım malzemelerin kalitesi benim için her zaman ön plandadır. 8-10 yaşlarımda babaannem beni uncuya yollardı hep. Derdi ki; ''Oğlum git Pakmaya al, en iyisi o diğerleri ile karıştırma sakın'' Telkini ile elime para sıkıştırır gönderirdi. Bende alırsam hep Pakmaya gelir aklıma. :) Bilinçaltıma işlenmiş, Babannem sağolsun o işini bilir.
Mayalı kek harcı ve mayalı poğaça harcı çok yararlı ve önemli ürünler. Kabartma tozu ve vanilin gibi malzeme gereksinimini de ortadan kaldırıyor. Fiyatı da oldukça uygun. En kısa zamanda bu 2 yeni ürününüzü deneyeceğim. Teşekkürler. ;)
Elimizde pakmaya var ise bunları dert etmeye gerek yok ki yılların tecrübesi ortada her mutfağın baş köşesinde pakmayayi görmemiz mümkün
#gadasi
😁😁😁
Ooo lezzete pak! sloganıyla aklımda kalan, lezzetiyle damağımda kalan bir marka :D
kabarmayan kekleri daha cok seviyorum
Keki ve poğaçası kabarmadı diye, sinirden ortalığı birbirine katmak isteyen de var; fırından çıkarırken gördüğü sönük manzara karşısında yüzünde garip bir ifade ile kalakalan da var.
Tüm uğraşları boşa gidince, üzüntüsünü hiç çaktırmamaya çalışan da oluyor. Kekini poğaçasını kabartamayıp tepkiyi abartan da…
Pakmaya Mayalı Poğaça Harcı ve Pakmaya Mayalı Kek Harçları ile kekim, poğaçam kabarmayacak korkusunun geride kalması mükemmel bir şey..
Teşekkürler pakmaya..
Bir ara fırından maya aldım kek yapayım diye birde ne olsun kabarmamış ben bir şok bir şok aman allahım böyle bir şokluk yok ondan sonra dedim ki bir daha kek yapmıyayım erkeğin neyine kek yapmak gidip makarna, yumurta, melemen yapayım dedim buda böyle bir saçmalığımızdır.
Pakmaya Mayalı Poğaça Harcı harika bence eline sağlık süper.
Kimimiz fırından çıkarırken gördüğümüz sönük manzara karşısında yüzümüzde garip bir ifade ile kalakalıyoruz.
her şeyi iyi yaptığını zannediyorsun sonra fırından bir çıkıyor aman Allahım, doktor bu ne?
Oooo lezzete pak 😁
Benim tarifimde kabarmadı sönük kaldı vs sıkıntıları olmaz.
Yumurta kırmayı bilmeyen kızlar için devrim niteliğinde bir yenilik olmuş. İş bilmeyen kızlar, "Ben poğaça yapıyoruuuuum" diye hava atabilir 😁
Kek yapmayı bilmiyorum ve hiç merak etmedim , yerdim eskiden kilo vermeye çalışıyorum yemiyorum da artık.
sirke limonu gorunce sitedeki uyelerden birinin profilinde gormustum ama kek yapmayi hep istemisimdir islak kek ozellikle
Bugüne kadar hiç bir kekim kabarmamazlık yapmadı. Hem benim marifetim hem de pakmaya hüneri sayesinde bence. <3 Pakmaya
https://vocaroo.com/i/s1048X0Mm5Bf
kesinlikle unu eleyerek kullanin, hatta bir kaç kere eleyip unu havalandırdığınız takdirde kekin daha çok kabarmasını sağlamış olursunuz.
Pak maya, ören bayan, sinangil unu bu markalar bana herzaman 90 ları anımsatır varsın kekimiz kabarmasın içimizi kabarttın be ustaa..😢
Her pogca ve kekde herkes şunu şöyle çok güzel olmuş da tuzu az daha olsaydi şekeri biraz daha az koysaydın biraz daha pisseydi
Pak maya gerçekten çok işe yarıyor.
Hamurlarımı kabartmamda bana yardımcı olduğu için pak maya ya teşekür ederim
.
Olabilir,
Basite almamak lazım,
Bin türlü risk var,
Harika olunca kimse bir şey demiyor.
.
aşkla yapılan her işin sonu güzel olur.
yemeğinize pastanıza aşkınızı katarak yapın ki tadından doyum olmasın.
emeğiniz için teşekkürler.
Bizimkiler hep pakmaya kullanır çünkü kabarmayan tüm kek ve poğaçaların kaparmasını sağlayan mayadır :D
Annemin poğaçaları bazen böyle pofuduk pofuduk oluyor, tadından yenmiyor 😋
Bazen de kafa kırar cinsten oluyor, üzücü :/
Ben kekte sadece kabartma tozu kullanırdım, sanırım o yüzden ipincecik oluyor benim ki 😄 Bunu mutlaka denicem
En kötüsü de erkek başına artist artist gel sana pofur pofur ne yapacağım deyip fısır fısır bişeylerle karşılaşmak
pakmaya senin kek mayanı kullandık ve kek düzgün kabarmadı hatta söndü möndü bişeyler oldu parçalandı
O pogacaları yemekleri firinda unutmasanız olmaz yani dimi 🤣
Güzel bir maya markası bu ya☺️ , aklıma geldi himdi bugün poğaça yapayım 😎
Ben hamur işi tuketmedigim için evdekilerinin de yemesini lyasakladım
Kabarma tozu ya da sade soda çok işe yarıyor lakin bazen hamurdanmıdır undanmıdır kabarmıyor zevk almıyorum yaptığım yemekten Özakman
valla umrumda olmaz herşeyi yerim dünyayıda yerim taş gibi olsun yine yerim açım :D
Yıllarca güvenilir olduğu için aile büyüklerimizin kullandığı bir markadır.