Bu tatlıyı ister kupta yapın ister tepsi de yapın hiç bir farkı olmayacaktır. Tabi gösteriş açısından kupta olması göze daha hitap ediyor😍Ben 2 kat yaptım hem Muhallebili Kadayıf yaptım, hem de aynı muhallebi ile magnolia yaptım.
Malzemeler
- 1 litre süt
- 1 su bardağı şeker
- 2 yemek kaşığı un
- 2 yemek kaşığı nişasta
- 1 tatlı kaşığı tereyağı
- 1 yumurta sarısı.
- 1 paket vanilya
- 1 paket krema
Kadayıf için
- 200 gram kavrulmuş kadayıf
- 4 yemek kaşığı şeker
- 1 yemek kaşığı tereyağı
- 1/2 çay bardağı çekilmiş ceviz
Öncelikle kısık ateşte tencereye süt, yumurta, nişasta, un ve şekeri alıp kıvam alıncaya kadar sürekli karıştırın.

Kıvam aldıktan sonra altını kapatıp tereyağı ve vanilya da ekleyip soğumaya bırakın.

Soğuduktan sonra 1 paket krema ekleyip mikser ile 3-4 dakika çırpın.

Kadayıf için tereyağ eritin. İçine kadayıf ve şekeri alıp 6-7 dk kavurun. Kavurduktan sonra cevizini de içine atıp soğumaya bırakın.

Soğuduktan sonra kuplara en alta muhallebi, üzerine 1 yemek kaşığı kadayıf, tekrar üzerine muhallebi bu işlem kup dolana kadar yapı. Yapacaklara afiyet olsun.

Aynı muhallebi ile muzlu magnolia da yaptım. Kadayıf yerine bebe bisküvisi kullandım ve muz kullandım

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer