Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak

Ömrünün onda birini betona gömenlere alıştık da, ömrünün onda ikisini betona gömmek nedir güzel kardeşim?

Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak

Bir kere ömrünün en güzel 20 yılını dört duvara ipotek ediyorsun. Peki ya sonra?

Sonrasını olayın kahramanı benmişim gibi, benim üzerimden giderek irdeleyelim güzel kardeşim.

Şu anda 33 yaşında ailesi ile beraber kirada oturan bir adamım. 11 yaşında dünyalar tatlısı da bir oğlum var.

Varsay ki bu aydan itibaren 20 yıl borca girdim. Borcum bittiğinde ben 53 oğlum ise 31 yaşında (piiiüüüvv) olacak. Artık oğlumla değil torunlarımla oynuyorum.

Arada beni kızdırmak için kelime şaplak, kıçıma parmak atıyorlar ki ben oğlumun o yaşa kadar benimle oturacağını varsayarak bunu söylüyorum..

Belki 15 yıl sonra insanlar marsta kolonileri kurmuş olacaklar ve bizimkiler pılını pırtını toplayıp marsa yerleşecekler.. Eee ne oldu şimdi ?

"-Kabir dayııı millet marsa gidiyor sen hala ters dubleks kirası ödüyorsun!

Kaldım mı betonların arasında bir başıma. Muhtemelen evlenmeyeceğim de. O zaman vaziyet şöyle bir şeye tekamül ediyor.

Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak

Borcum bittiğinde evim 20 yıllık yaşlanmış bir demir beton kütlesi haline dönüşecek. Kesin rutubet de vardır.. Oysaki yeni yapılan akıllı evler öyle mi ?

Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak

Arttırılmış gerçeklik teknolojisi kullanılarak modern çağ mimarlarının inşa ettiği ve fütürizmin ırzına geçmiş oldukları bu yapılar yanında bizim ev yörük çadırı gibi kalıyor. Millet marsa gittiği içinde benim ödediğim paradan daha azına sahip olabiliyorsun... Dram içinde dram.

Peki ya memleketin ekonomisini betona endeksleyip inşaat firmaları ayakta kalsın diye milleti bu tuzağa düşürenler ne oldu dersin?

Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak

Onu da yaşayıp görelim
Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak

Neyse velhasıl kelam daha çok yazılacak şey var amma uzatmayalım.

İşin esprisi bir yana sakın öyle bir hata yapıp ömrünüzün en güzel yıllarını dört duvara ve kapitalizme harcamayın.

Acele etmeyin bekleyin fiyatlar düşecek..

Sağlıcakla ve esenlikle kalın ♥♥♥

Şuursuzluğun Alamet-i Farikası : 20 Yıl Vade ile Ev Almak
Cevapla