Açıkçası fırınınızı çok seviyorum ve sık sık uğruyorum. Özellikle ekşili baharatlı yaprak sarmanız, lahana sarmanız ve börekleriniz beni benden alıyor.. 😄
Safranbolu 🥰🥰 batı karadenizin harika tarihi konaklarına sahip minnoş ilçesi.. o konaklarda zamanında konak hanımları kimbilir ne yemekler hazırladı., o büyük sofralarda ne güzel sohbetler edildi. Kendine özgü harika lezzetlerini yerinde tattığım için çok mutluyum. Ancak artık bu lezzetlere ulaşmak için illa Safranbolu'ya gitmeye gerek yok. Çünkü Tarihi Safranbolu Fırını bir tıkla istediğimiz ürünü kapımıza kadar gönderiyor. Teşekkürler Tarihi Safranbolu Fırını 💗💗💗💗
Cevizli bibere kalbimi bıraktım. Ben yemek yapmayı annemden öğrendim kucuk yasta bana firsat vererek mutfak aşkimi o aşıladı. Kendisine bu noktada minnettarım. Anne yemegi denince ise aklıma
Ben bu hayata tutunmayı da yemek yapmasından tut dürüstlüğe kadar annemden öğrendim. O olmasa gelemezdim buralara kadar. Mesala en sevdiğim yemekler şunlar Hani vardır herkesin gözdesi olan yemekler. Bende çok severek yediğim
Taze fasulye tabiki..
Bizim burda karnıyarık diye geçer siz ne dersiniz bilemiyorum ama tafsiye ederim ki harika.. 😊😊
Ah hep kalbimi çalıyorsun Safranbolu Fırını... Göztepe'de otururken oğlumla en sevdiğimiz şey Safranbolu Fırınına akşam üstü yürüyüşleri yapıp eve taze ekmek oğluma da en sevdiği tatlılarından almaktı. Özellikle çalışanları çok sıcak kanlı ve tatlı insanlardı, hem oğluma , hem de genel müşterilerine davranışları da onları sevmemizde büyük etkendi doğrusu. Zaten hepimizin bildiği olağan üstü lezzetlerinin yanında tabii ki! Kentsel dönüşüm çılgınlığı yüzünden evimizin her tarafı inşaatlarla dolduğundan taşındığımızda en büyük üzüntümüz sizden uzak kalmak olmuştu. Şimdi Muğla'da yaşayan biri olarak dilerim bu tarafa da şube açarsınız da tekrar buluşuruz.... <3 <3 <3 Şu kaldırımların dili olsa da anlatsa...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
265Cevap
mantı, sarma, kebap offf miss
Ellerinize sağlık. Amma annem en iyisini yapar benim için
Canım çekti yav olsa da yesek 😂😂
Evet özledim annemi yemeklerini
Ozledm Okudum meraklandm hadı
Tok olan karnımı acıktırdınız.😂
ay mükemmeelll oruçlu oruçlu görsem ağzımın suları akardı işte türk mutfağı ya
Seneye gelirim unutmassam
muhallebi ve tulumba tatlısı 😍
Güllaç'a bayılırımmm en sevdiğim tatlıdır
Anne gözlemesi diye bişey var hele 🤤🤤
Açıkçası fırınınızı çok seviyorum ve sık sık uğruyorum. Özellikle ekşili baharatlı yaprak sarmanız, lahana sarmanız ve börekleriniz beni benden alıyor.. 😄
Güllaç ve tulumba tatlısı hariç diğerlerini severim
Anne mutfağının özel günlerde olmazsa olmazı Ekşili Baharatlı Zeytinyağlı Yaprak Sarması olsada yesek
Safranbolu 🥰🥰 batı karadenizin harika tarihi konaklarına sahip minnoş ilçesi.. o konaklarda zamanında konak hanımları kimbilir ne yemekler hazırladı., o büyük sofralarda ne güzel sohbetler edildi. Kendine özgü harika lezzetlerini yerinde tattığım için çok mutluyum. Ancak artık bu lezzetlere ulaşmak için illa Safranbolu'ya gitmeye gerek yok. Çünkü Tarihi Safranbolu Fırını bir tıkla istediğimiz ürünü kapımıza kadar gönderiyor. Teşekkürler Tarihi Safranbolu Fırını 💗💗💗💗
Mantı neden yok
Yaprak sarması tek geçerim
Ya açıktım yaa iftara kalmış yarım saat 😭😭
Üfff nasıl canım çekti sarmalar
Ağzım sulandı yemeeekkk🍴🍝
Hepsi birbirinden güzel yemekler
Altlı üstlü oturuyoruz aynı yemek ama daha lezzetli geliyor kendi evimden
Yaprak sarmasını severek yiyen var mı cidden
Cevizli bibere kalbimi bıraktım. Ben yemek yapmayı annemden öğrendim kucuk yasta bana firsat vererek mutfak aşkimi o aşıladı. Kendisine bu noktada minnettarım. Anne yemegi denince ise aklıma
Fiyatlar biraz tarihi mi bana mı öyle geliyor?
Tulumba tatlısı 40 TL
Şekerpare Tatlısı 50 TL
2 Elmalı kurabiye 1 çay 65 TL 🙄
Hepsi muhteşem duruyor lakin en büyük zaafım yaprak sarması ❤
Hepsi birbirinden güzel canım çekti
Bu lezzetlere kalp mi dayanır? 😍 Favorim Alaçatı Muhallebisi. Bunu sipariş etmezsem gece uyuyamam.
fena halde canım çekti valla
Çok güzel harika ellerine sağlık
Canım çekiverdi çok güzel görünüyorlar
Hepsi birbirinden güzel eline sağlık
Güzel paylaşım elinize sağlık
Hepsi çok güzel gözüküyor
Ya ben rusyadayım anne yemeklerini özledim beee burda Rus kız arkadaşım oldu oda hiç yapmayı bilmiyor
Acıktımmmmmmkmmmkm 😍😍😍
Sarma çok severim olsada yesek
Annelerimiz bi tanedir değerlerini bilelim
oo guzel paylaşım ellerine saglık
Ben bu hayata tutunmayı da yemek yapmasından tut dürüstlüğe kadar annemden öğrendim. O olmasa gelemezdim buralara kadar.
Mesala en sevdiğim yemekler şunlar
Hani vardır herkesin gözdesi olan yemekler. Bende çok severek yediğim
Taze fasulye tabiki..
Bizim burda karnıyarık diye geçer siz ne dersiniz bilemiyorum ama tafsiye ederim ki harika.. 😊😊
Fiyatlar beni benden aldı🤭🤭
Tulumbayı da 40 lira yapmazsın be😅
Aaaaa Canım çekti yaaaaaaaaaa
Yemek yemek gibi güzel bir şey yok
Cok Cok pahalilar kendim yaparim daha ucuza gelir
Ah hep kalbimi çalıyorsun Safranbolu Fırını... Göztepe'de otururken oğlumla en sevdiğimiz şey Safranbolu Fırınına akşam üstü yürüyüşleri yapıp eve taze ekmek oğluma da en sevdiği tatlılarından almaktı. Özellikle çalışanları çok sıcak kanlı ve tatlı insanlardı, hem oğluma , hem de genel müşterilerine davranışları da onları sevmemizde büyük etkendi doğrusu. Zaten hepimizin bildiği olağan üstü lezzetlerinin yanında tabii ki!
Kentsel dönüşüm çılgınlığı yüzünden evimizin her tarafı inşaatlarla dolduğundan taşındığımızda en büyük üzüntümüz sizden uzak kalmak olmuştu. Şimdi Muğla'da yaşayan biri olarak dilerim bu tarafa da şube açarsınız da tekrar buluşuruz.... <3 <3 <3
Şu kaldırımların dili olsa da anlatsa...
Sağlam reklam 👏👏👏 iyi yerden giriş yapmış.
😍😍 Enfes görünüyorlar..
Annem böyle yemekler yapmazdı ki
Bir safranbolu'lu olarak sizi görmek güzel.. :) Güzel hazırlanmış gerçekten, elinize sağlık.
Tatlı, musakka ve yogurt derim ben
Kısır nerde kısır onsuz olmaz
Para mı var nasıl alcaz bunları?
Annemin yaptığı bütün yemekleri seve seve yiyorum. Bazen birkaç günlüğüne bir yere gidiyor direk yemeklerini özlüyorum
Hala ananın evineyim o pişirir ben yerim
Güzel yemekler daha dün yedik sarmaları.
cevizli biber mi, ilk kez duydım
Ben de annemi özledim ama yemek içmek için değil beraber geçirdiğimiz zamanları. 🤗 Gelsin de ben ona yapayım artık.
Ayyy Anne eli çok başka🥺🥺🥺
Oooff vallaya düşündükçe acıktım yaprak sarması çekti canım ya😓
Anam karşımda oturuyor. Ben telefonla uğraşıyorum. Şimdi Anamı özledim desem beni terlikle kovalar.
Okullar açılsa da özlesek yaa😂