Annelerimiz , kıymetlilerimiz onların yaptığı her güzel yemek bizim çok değerli. Ben her şeyi annemden öğrendim, yemek yapmayıda öyle kendi el lezzetini bana da geçirdi bende gelecekteki çocuklarıma armağan edeceğim galiba.😅
Annemin her yaptığı yemeyi çok severim özelliklede sebze yemekleri bir başka olur fakat aklıma annem gelince nedense hep bu yemekleri hatırlarım :
Hazır yemekler gerçekten kolaylık oluyor. Sadece yemek yapmayı bilmeyenler için değil, vakti olmayanlar için de nimet :D Daha önce Cevizli Biber denememiştim, görüntüsü beni cezbetti mutlaka denemek istiyorum :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
265Cevap
@kimimbenburasineresi bunları görünce çok acıktım sende acık diye etiket yaptım 🥺👉👈
Canım çekti işte mutlu musun şimdi🥺
@KimimBenBurasıNeresi evet mutluyum tek olmadığım için 🥺👉👈
Ahh ahh o kadar acıktım ki miğdem bile konuşuyor şu an benle🥺
tse2.mm.bing.net/th
" ben annemi özledim" demiyorum çünkü annem yanımda bunları görünce anca "ben oruçluyum" diyebiliyorum
Ah annem elinin değdiği her yemek güzeldi.
Annem beni özler yakında , görev esnasında şehit olduğum zaman
Ah ah hamur isi sac gözleme anam. Sag olaydida ayaginin altindaki toza bile raziydim
Çok lezzetli görünüyolar yaaa
Bu içeriğe bittim
Çok nadide ve tatlı
Özlediğim en güzel yemeer su böreği yoğurt çorbası sarma ve kavurma
Sarmasını çok özledim zeytinyağlı
Sarma diyince ben orda kalıyorum çok seviyorum
Uiiy okurken acıkmama ne demeli peki
Harika görünüyor eline sağlık
Tarihi safranbolu fırını'nın ürünlerinin lezzetini başka hiç bir işletmede bulamadım. Tam manasıyla ''anne lezzeti'' var diyebilirim.
ağlarım şimdi..😥😥çok güzeller yemiş gibi oldum
Harika görünüyor canım çekti
Selamm🎈
Annelerimiz , kıymetlilerimiz onların yaptığı her güzel yemek bizim çok değerli. Ben her şeyi annemden öğrendim, yemek yapmayıda öyle kendi el lezzetini bana da geçirdi bende gelecekteki çocuklarıma armağan edeceğim galiba.😅
Annemin her yaptığı yemeyi çok severim özelliklede sebze yemekleri bir başka olur fakat aklıma annem gelince nedense hep bu yemekleri hatırlarım :
Teekkur ederim iyi bilgi canimda çekti
Hepsi harika görünüyor nefissss
Zeytinyağlı sarmanın üzerine tanımam
Üff canım çekti, hepsi harika görünüyor😋
hepsi çok güzel gözüküyor
canım çektii
Yemekler süper ellerinize saglık
harikalar şimdiden acıktım
anne eli değmeli bence dahası olmaz
Her maddeye ayrı ayrı kalbimi bıraktım, hepsi harika görünüyor hemen incelemeye gidiyorumm A f r e w t h h. Y
Güllaç ne iyi giderdi şimdi...
Safranbolu fırınını çok seven, müdavimi olan biri olarak aşağıdakiler kesinlikle öneriyorum.. yiyin, yedirin efendim :)
Tuzlu olarak etli sote pilav çok iyi yapar annem, tatlı olarakda pasta konusunda iddalıdır, canım annem.
Of of of of! İstanbul'da her yere sipariş verebiliyor muyuz mesela Bayrampaşa?
Yemekli Özlem mi giderler kanka
Güzel olmuş ellerine sağlık ve
Cevizli biber hariç hepsini tüketiyoruz
Mercimek köftesine kalbimi bıraktım ❤️
Harika görünüyor ❤️ vallah
Çok güzel görünüyor, canım çekti ya.
Annem bugün yaprak sarma mantı ve sütlaç yapıyorrrr yuppiii 🍩🥤
Aman Allahımmm😅😅 nasıl acıktım
miss gibi sarmalar keşke annem yanımda olsaydı da yapsaydı bana 😪
Aciktim bak of pokliler :(
elinize sağlık güzel çalışma...
Hazır yemekler gerçekten kolaylık oluyor. Sadece yemek yapmayı bilmeyenler için değil, vakti olmayanlar için de nimet :D Daha önce Cevizli Biber denememiştim, görüntüsü beni cezbetti mutlaka denemek istiyorum :)
Her maddeye ayrı ayrı kalbimi bıraktım, hepsi harika görünüyor hemen incelemeye gidiyorumm
Hepsini çok severim. Annem daha güzel yapar benden🤣😂
Elmalı kurabiye şu an çok cazip geldi
Anne eli değimiş gibi. Çok iyii.
Hepsi de harika görünüyor 😍
Menü güzel ama ailemle yaşıyorum zaten
Ilk. enfesler anne eliyle tabiki
yemeklerini özledim yaa :(
Hepsine bayıldım yaaaa djd
Hepsi çok güzel görünüyor 😍
Yaa hepsi de birbirinden güzelll
Hepsi çok güzel görünüyor.
yinede annemin yerini tutmaz
Hepsi harika görünüyor. 😍😍
Evde kaldık daha özleyemedik annemizi
kaşarlı pide yanında kola ve sütlaç 😂😁
Teşekkürler ama evde yapmayı tercih ediyorum
Off çok güzeller 💖💖💖 canım cekti
Merhaba,
Çok şükür annem yanımda ondan yiyorum😋