Safranbolu o kadar şirin bir yer ki; içeriği okuyunca duygulandım yemekleri görünce. Harika bir sunum, harika bir içerik olmuş. Tüm yemekler gözümden kalpler çıkarttı adeta. Anne muhallebisi özlenmez mi, yaparken yanından ayrılmazdım. Kokusu evi sarardı adeta. Çocukluğuma götürdünüz beni. 🥰Peki ya tereyağlı o mis gibi elmalı tarçınlı kurabiyeye ne demeli; yanında süt içerdim. Annem yapsın diye uslu bir çocuk olurdum. Bir de çizgi film mis. Cevizli biberi görünce telefondan alıp kaçasım geldi tabağı mutlaka denemem lazım harika duruyor. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Emeklerinize sağlık🎈
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
265Cevap
Çok güzel yemekler harika
Off offf efdane güzel bir paylaşım
Batı karadeniz yemeklerini tatmak henüz kısmet olmadı. Hepsi damak çatlatan türden enfes görünüyor.
Emeğinize Sağlık 🌸😊
Hepsi birbirinden harika ya içim gitti
Hos duranlar var ama dogu yemegi tercihim
Oruçluyken bir de daha güzel gözüktü yemekler gözüme. Paylaşımın çok güzel olmuş canımız çekti bile.
Canım çekti akşama yapim bari😁👀
Annem yapmadıktan sonra ne önemi var?
İftara kaç saat kaldı bu fotoğraf lar ne yaa
sarma mantı daha iyisi gelir mi sanmam
Nasıl canım çekti anlatamam. Tatlılar çok güzel görünüyor.
Emeğine sağlık güzel bir paylaşım olmuş
Hepsi ayrı lezzetli 🤤 emeğinize sağlık
Güzel yemekler gerçekten çok severim
Valla bunları gördükçe canım çekti
Tarihi denilince bende akan sular durur :) Sipariş veriyorum :)
Ne kadar güzel yaparsam yapayım gene de annemın yemeğinin verdiği tadı , lezzeti vermıyor. Annemın eli bir başka..
Annem covid olmuş dualarınızı esirgemeyin
Herşey güzel ülkemde her yörenin fark lezzetlerini tatmak lazım
Tatlı aramam ama şu sarma iştahımı kabarttı :P
Selam,
Hepsi çok güzel görünüyor ama özellikle ekşili zeytinyağlı sarma
ve alaçatı muhallebisi <3
Harika bir bence olmuşş. Okurken aklıma annem ve ailemdeki tüm herkesin kurmuş olduğu o güzel sofralar geldi
Safranbolu o kadar şirin bir yer ki; içeriği okuyunca duygulandım yemekleri görünce. Harika bir sunum, harika bir içerik olmuş. Tüm yemekler gözümden kalpler çıkarttı adeta. Anne muhallebisi özlenmez mi, yaparken yanından ayrılmazdım. Kokusu evi sarardı adeta. Çocukluğuma götürdünüz beni. 🥰Peki ya tereyağlı o mis gibi elmalı tarçınlı kurabiyeye ne demeli; yanında süt içerdim. Annem yapsın diye uslu bir çocuk olurdum. Bir de çizgi film mis. Cevizli biberi görünce telefondan alıp kaçasım geldi tabağı mutlaka denemem lazım harika duruyor. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Emeklerinize sağlık🎈
Yaprak sarması keşkek sütlaç
Menü Gercekten güzelmiş Fakat bu aylarda dogru oldugunu sanmıyorum
Karantina da kesinlikle tavsiye edilir
Yaprak sarması candır :) olsa da yesek
En güzel sevdiğim şey tatlı 😋
Anacım yanımda ya 🖤 sayesinde kilo veremiyoruz
Çok güzel olmuş 🙏🙏🙏🙏🙏🙏
böyle lezzetler tok insanı acıktırır be favorim yaprak sarması
Bence ben yemek yemessem annem zaten sevinir her dakka bani bir şeyler tikinirken görüyor zaten 😂😂😂
Yemekli paylasimlar hep tokken denk geliyor
Şöyle güzel yağlı Bi kayseri yağlaması
Temiz ve lezzetli görünüş beni aldı benden.
Cevizli biber yap bana @comoquieres 😇
Sen gel yaparım tabii🥰
dolma, sarma, kuru fasülye, çorba, ekmek, dürüm, börek, nohut
Karnım acikti al şimdi nolcak
Canım Mercimek köftesi, Güllaç ve Şekerpare çektii
Off com guzel görünüyorlar😋😋
Ama benim canım gece gece sarma çekti. :(
Ben annemin yaz günü yaptığı soğuk meyvesularını özledim
Ama bunu yapmayın gece gece canım hepsini çekti malesef ama hepsini yiyemem :(
Hayır demiyorum öyle bisey
Çok şükür annemin yemeklerjnden mahrum kalmadjm daha
Eminim hepsi acayip lezzetli ama annemleyim hala ☺️
Hakikaten çok güzel görünüyor
Çiğköfte ve yaprak sarması :)
Nasıl acıktım akşam akşam
Enfes lezzetler guzel paylasim
Hepside harika lezzetler olsa da yesek :-)
Paylaşım çok güzel teşekkürler
Eline sağlık güzel paylaşım olmuş
Geldik bakalım buraya, bakıyoruz.
Mercimek köftesi diye bi gerçek var
Sarmamaaaaalllaaarrr bana gelsin nolur
Sarmaaa alırım bir dal severizz
Hepsi bir birinden harika
Baktıktan sonra karnının acıkmaması imkansız...
Elinize sağlık güzel yemekler
tulumba tatlsıı ham yaparım