Kimse annen kadar güzel yemek yapamaz, biliyoruz. Ama ne yazık ki, bu sene de annelerimizin yanına g
Yeme & İçme “Ben Annemi Özledim” Diyorsan Buraya: Sen Yedikçe Anneni Sevindirecek 9 Lezzet (Sayfa 4) Tarihi Safranbolu Fırını Takip Et Sponsorlu Gıda & Mutfak Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3015 “Ben Annemi Özledim” Diyorsan Buraya: Sen Yedikçe Anneni Sevindirecek 9 Lezzet Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
Baharoviç Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı. Hepsi birbirinden sevdiğim ve yaptığım güzel yemekler 0 0 Yorumla
Furkilendin Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Çeşit çok olduğu için çok kararsız kaldım ama hepsini seviyorum 0 0 Yorumla
ipekozdeen Takip Et Bilge Yaş: 24 +1 yıl Yaprak sarmaMantıBiber dolmasıTarhanaKutilkZervetNiyazEtli ekmekNane tendur 0 0 Yorumla
Orn6akb Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Annemin ymrklerini 7aydır görmüyorum değerini bilin. 0 0 Yorumla
G-Orwell Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Oldu mu şimdi sabah sabah, çok iyi çalışma, tebrikler 0 0 Yorumla
Kendinebirisi Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Hepsi muhteşem anne yemeklerinden uzağım ve o kadar çok özledim ki anlatamam :) 0 0 Yorumla
nur-sw Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Annemin bildiği tek Türk yemeği karnıyarık. O da babam bayılıyor diye öğrendi.🥺 0 0 Yorumla
prensesmari Takip Et Yoda Yaş: 29 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 367 cevap paylaştı. hepsi doğru ve annem yapınca gerçekten çok güzel oluyor 0 0 Yorumla
melnur66 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Peki o sarmalarrrr gerçekten insanın ağzının suyunu akıtıyor 0 0 Yorumla
Sunrise_sunset_ Takip Et Guru Yaş: 50 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 586 cevap paylaştı. Safranbolu bende gittim güzel anne yemekleri harika Güllaç sarma hepsi birnirinde güzel harika paylasim 1 0 Yorumla
Funyyboys0 Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Hepsi birbirinden güzel annemden uzaktayım maalesef bayramda yasaklardan dolayı yanında olamıyacağım 🥲 0 0 Yorumla
Mavitüylükelebek Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Ramazan ramazan çom güzel oldu 😂😂Şuan hepsini istiyorum 0 0 Yorumla
paranvarsanerahat Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Paramız olsa da yesek neyse annemle yaşıyorum zaten o yapar yerim 🤭🤭🤭 0 0 Yorumla
a1df2gh3jk4kl5şi6 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Burda en sevdiğim iki yemek mercimek köftesi ve sarma. 0 0 Yorumla
Bunnyhoop Takip Et Xper 7 Yaş: 24 +1 yıl Ohh miss gibiii canım çekti iftar vaktide yaklaşıyor :) 0 0 Yorumla
Melankolikpoll Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Zeytinyağlı yaprak sarma ve mercimek köftesi gerçekten annemi özledim dedirtecek cinsten, çok severim ve annemin çok iyi yaptığı enfes ikili 😍 0 0 Yorumla
restinerest Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 545 cevap paylaştı. Evet gercekten ben annemi özledim 😂 0 0 Yorumla
serraggjk Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Çok özledimmm. Keşke annem olsaydı da yanımda valla yardım ederdim yapmasına 😂 0 0 Yorumla
dinozorpatisi Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Özledim okudukça daha çok özledim valla. Ellerinize sağlık. 0 0 Yorumla
Savas0679 Takip Et Xper 2 Yaş: 45 +1 yıl Safranbolu yu halen gormemisler icin de mutlaka gidip gormesini isterim ben kac sefer gittim hatirlamiyorum ama muazzem bir yerdir tavsiye ederim. Tabi ki sarma dolma. 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,4b cevap paylaştı. Canım acayip sarma çekti üff şimdi olacaktıki varya ham ham 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
265Cevap
Muhallebi favoridir ve bence harika bir paylaşım
Hepsi birbirinden güzel görünüyor
Hepsi birbirinden sevdiğim ve yaptığım güzel yemekler
Çeşit çok olduğu için çok kararsız kaldım ama hepsini seviyorum
Anne yemelerini hicbirşeye degismem
Tamam güzelmiş çok severim sarmayı
Yaprak sarma
Mantı
Biber dolması
Tarhana
Kutilk
Zervet
Niyaz
Etli ekmek
Nane tendur
Güzel paylaşım teşekkürler
Annemin ymrklerini 7aydır görmüyorum değerini bilin.
Sarma olsa cok guzel olurdu
Canım çekti valla ah canım annem
Mantı olsaydı şimdi güzel olurdu
Oldu mu şimdi sabah sabah, çok iyi çalışma, tebrikler
Hepsi muhteşem anne yemeklerinden uzağım ve o kadar çok özledim ki anlatamam :)
Annemin bildiği tek Türk yemeği karnıyarık. O da babam bayılıyor diye öğrendi.🥺
hepsi doğru ve annem yapınca gerçekten çok güzel oluyor
Hic biri anne elinin lezzetini vermez
Peki o sarmalarrrr gerçekten insanın ağzının suyunu akıtıyor
Menemen kuru fasulye ünlü tavuk çorbası
Eline saglik guzel paylasim olmus
Safranbolu bende gittim güzel anne yemekleri harika Güllaç sarma hepsi birnirinde güzel harika paylasim
Elinize sağlık güzel paylaşım teşekkürler
Elmalı kurabiye 1. Tercihim...
Harika görünüyorlar sizce de öyle değil mi?
Şef olarak çok beğendm bunları
Zeytin yağlı dolma sarması revani tatlısı
Acıktım cidden çok güzel görünüyorlar 😋
Sarma ve sütlacı tek gecerim
Mantı neden yok
Mantı olmassa olmaz
Biber dolması djsjskksks bayılırım
Annemle yaşıyorum ama yinede gözüm kamaştı
Oruç açtım yeni ve hiç canım çekmiyor şu an
Hepsi birbirinden güzel annemden uzaktayım maalesef bayramda yasaklardan dolayı yanında olamıyacağım 🥲
olur olur yeriz yeriz dolma
Anne yemeği gibisi yok arkadaş
Güzel bir yazı teşekkürler
Güzel bir paylaşım. Eline sağlık
Ramazan ramazan çom güzel oldu 😂😂Şuan hepsini istiyorum
Paramız olsa da yesek neyse annemle yaşıyorum zaten o yapar yerim 🤭🤭🤭
Burda en sevdiğim iki yemek mercimek köftesi ve sarma.
Off olsa da yesek 😋yaaa niye paylasamadim
Ohh miss gibiii canım çekti iftar vaktide yaklaşıyor :)
Annemle yaparız bunlardan
Zeytinyağlı yaprak sarma ve mercimek köftesi gerçekten annemi özledim dedirtecek cinsten, çok severim ve annemin çok iyi yaptığı enfes ikili 😍
Gerçekten insana annesini hatırlatacak yemekler
Güzel bir yazı olmuş. Teşekkürler
Sarma, Amerikan salatası vsvs😍😜😜
Canım çekti ya. Akşama sarma yemek istiyorum 😂
Offf offfff daha ne diyim
Çok güzel bi yazı olmuş 🙏🙏teşekürler
Evet gercekten ben annemi özledim 😂
Çok özledimmm. Keşke annem olsaydı da yanımda valla yardım ederdim yapmasına 😂
Maşallah çok güzel olmuş yazı 😀
Teşekkür ederiz. Gözümüz de gönlümüz de doydu.
Yaprak sarma anne elinden başka oluyor ama be 😍
Özledim okudukça daha çok özledim valla. Ellerinize sağlık.
Safranbolu yu halen gormemisler icin de mutlaka gidip gormesini isterim ben kac sefer gittim hatirlamiyorum ama muazzem bir yerdir tavsiye ederim. Tabi ki sarma dolma.
Pirinç pilavı ve ev mantısı 🥰🥰❤️
Canım acayip sarma çekti üff şimdi olacaktıki varya ham ham
Hiç bir yemek annemin yaptığının yerini tutamaz