Yemek ayrımcılığı bu bence. Ne yani annemiz biz yemek yemiyorsa yemek yedigimize mi ya da sadece bunlara mi yedigimize sevinecek? Bazı şeyleri sevmiyorum, zevk meselesi. Ancak yemekler kutsaldır.
İyi diyorsun güzel diyorsun da canım benim bunlardan birini sipariş versem alınan ücretin 3 katı hesap gelir ekstra üstüne 7 gün ekle gelme süreci falan :D Ama güzel reklam sevdim :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
265Cevap
Canım annem, ne özlemişim be, dolma tabi ki de
Köfte, mantı ve revani tatlısı.
Yaprak sarma çoook güzel ya canım çekti
Annemin her yemekleri çok güzeldir sevgiyle yapıyor çünkü ondan uzak olamıyorum aç kalma riskini göze alamam 😊
Ah ah seneler oldu kaybedeli her şeyini özlüyorum. Anneniz hayattaysa kıymetini bilin. Kırdıysanız gönlünü alın arkadaşlar.
Offf fotograflardan geldim o yaprak sarmasıyla mercimek köftesi ne öyle yaa 😂
Hm ama annem kadar lezzetli olamaz
İyi ki annemle yaşıyorum yoksa çok ozlerdim
off sarmalardan istiyorum bu saatte fena canım çekti ne olacak şimdi
Yaprak sarmaya asla hayır demem :)
acıkmama sebep oldunuz teşekkürler efendim
Ben sarmanim tadına bakmak isterim 😂
Güllacı canım çekti ya 😊
Bunların hiç birini yiyemiyorum malesef keşke glutensiz menünüzde olsaydı
ımm iftar öncesi de insanın canı çekiyor böyle şeyle4ri walal. D
Yaprak sarması der susarım 🥺😍
Yemek ayrımcılığı bu bence. Ne yani annemiz biz yemek yemiyorsa yemek yedigimize mi ya da sadece bunlara mi yedigimize sevinecek? Bazı şeyleri sevmiyorum, zevk meselesi. Ancak yemekler kutsaldır.
Elmalı pasta aralarında vazgeçilmezimdir. Annem yapınca daha bir farklı oluyor. Üstündeki pudra şekeri ve ağızda dağılması çok hoş. Canım çekti :D
cok tesekkurler emegine saglik
Hepsi çok güzel. Çok acıktım yapmayın
Offf felaket aciktim beee
Off canim meyveli sütlac ve yapraksarmasi cekti hatta sigara boreği bide mercimek köfte offf oruc basima vurdu😣
mantııı annemin mantılarını çok özledim
hepsi harika duruyor ama şu an bi kısır çekti canım
Birşey yemesekte annemizi özlüyoruz.
İskender de olsaydı keşke favori yemeğim
Bu lezzetlere kalp dayanmaz çok güzel
tarihi safranbolu fırını iyiki varsınn
Sarmaaaa mantiiii ev yemeklerini ozledimmm
Harika görünüyorlar 😍 iştahım kabardı valla
Ayyy evde kaldık daha özleyemedik
Askerdeyim gerçekten çok güzel yemekleerr canım çekti
Allaha şükür hamd olsun annem hala burada yani mahrum kalmıyorum el lezzetinden
İyi diyorsun güzel diyorsun da canım benim bunlardan birini sipariş versem alınan ücretin 3 katı hesap gelir ekstra üstüne 7 gün ekle gelme süreci falan :D Ama güzel reklam sevdim :D
Çok güzel görünüyor olsa da yesek
Yaprak sarması oruçlu oruçlu canım çekti ağhh
Güllaç ve mercimek köftesi efsane olurduu
Yaprak sarması 80 tl mi 😌
Safranbolu durumuyla hallolursa bende onu tutarım
Annemin yemeğinden yoktur. Diğer insanlarin evinde annemin yaptığı yemeğin aynı tariflisini yedim ama annemin yemeği gibi olmadı. Canim annem❤️
Aburcubur yemeyi özledim ben dna
Annesini kim özlemez ki arkadaş
Bir tatlının yılın bir vaktine bu kadar yakışacağını hiç düşünmezdim. İftar sonrası güllaç ve ramazan en iyi ikili olabilir.
Efsane lezzetlere benziyor.
Fiyat abartılı, görseller şahhane
En güzeli yaprak sarma çok iyi
Hepsini de birbirinden güzel yapar ama annemin sarmasıni özledim
Annem yemeği çok güzel tabi yeri yoktur
Kuru fasulye mercimek çorbası
daha dün yaprak sarması yedik iftarda bak yine canım çekti
Ramazann ramazanmnnn offff beee
Anne eli deymis her yemek guzeldir bizde anne duasi muhtac olunandir
hepsi birbirinden lezzetli görünüyor.
Annem dışında kimsenin yaprak sarmasını sevmem, yemem.
Anamın yaprak sarmalarını özledim bende
Yemekler güzelmiş gercekten 👍
Ozledim evet hep ozluyorum
Allahim bunlar ne böyle daha iftara bi saatim var 🤤 sarmalar çok güzel görünüyor ❤️
Annem hep benim yanimda. Hep birlikteyiz❤️
Offf gullaca bayilirim olsa da yesek
Şükür valide yanımda hep, eksik olmasın hiç