Kimse annen kadar güzel yemek yapamaz, biliyoruz. Ama ne yazık ki, bu sene de annelerimizin yanına g
Yeme & İçme “Ben Annemi Özledim” Diyorsan Buraya: Sen Yedikçe Anneni Sevindirecek 9 Lezzet (Sayfa 2) Tarihi Safranbolu Fırını Takip Et Sponsorlu Gıda & Mutfak Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3015 “Ben Annemi Özledim” Diyorsan Buraya: Sen Yedikçe Anneni Sevindirecek 9 Lezzet Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
LaFemmeauGoûtduVin Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Muhallebinize bayılıyorum gerçekten harikalar yaratıyorsunuz 😍😋 0 0 Yorumla
NasıllYaaa Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Tarihi safranbolu fırını ve mercimek köftesi 🥰❣️ gerçi diğerleride efsane ama 😍 0 0 Yorumla
easymboyy Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Of of of ne lezzetler beee. Lakin suanlik olmaz param yok. ;( Param olunca gelir yerimm misss 0 0 Yorumla
_emird10 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ooo bunlar ne böyle cennetten mi indi lann ben çok acıktımmm 0 0 Yorumla
servettansinn Takip Et Bilge Yaş: 104 +1 yıl Annemin börek ve kıymalı pidesi çok iyidir yaa ozlersem o yemeklerle özlerim 🙂 0 0 Yorumla
Barbarbeku Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl kol böreğine bayılırım peynirli olsa çayla süper olur 0 0 Yorumla
Eskiparliament Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Her konuda şanssızım ama zannedersem en büyük şansım annem çünki hala beraberiz 😍 0 0 Yorumla
Pemmbe Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Leziz görünüyorlar yemek yapmaya üşendiğimde alırım 0 0 Yorumla
samedreiss Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl anneler gününüz kutlu olsun iyi varsın iyi kiiiii 0 0 Yorumla
Sunaha Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Hiç kimse annemin yemeğinden yapamaz. Belki yapar da ama aynı tati veremez. 🥰 0 0 Yorumla
MİHAYLOVV Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Ama şimdi bu olmaz ki demi ama insanın içi gidiyor 0 0 Yorumla
Nazlileylaa Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Şahane lezzetler valla canım çekmedi değil özellikle iftara yakın vakitte cevaplamak 😄 0 0 Yorumla
Dünyadan_Uzak Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl annemin yaptığıı erişteli mercimek çorbası tek geçerim 0 0 Yorumla
Duru_uvv Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Su böreği Rabbimin verdiği çok güzel bir nimet ve annem muazzam yapıyo😘♥️😋 0 0 Yorumla
Selin16323 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Yaprak sarmasını hiçbir şeye değişmem. Boll limonlu yanındada yoğurt. Ağzınızda dağılacak böyle🤭 0 0 Yorumla
callmedestroyer Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Ben genelde salatayı çok severim ve annem de çok güzel salata yapardı. her zaman teşekkür ederim salata için. 0 0 Yorumla
bisorusorupgidecegim Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl ayyy karnım acıktı mis gibi görünüyor keşke canım annem yapsa da yesem 0 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Safranbolu çok güzel bir yer yemekleri de çok güzel bu sadece safranboluya özgü bir şey değil anadolunun hemen hemen heryerinde çok önemli yiyecekler var ama safranbolu karadenizin incilerindendir 0 0 Yorumla
ukorkmaz Takip Et Xper 1 Yaş: 39 +1 yıl Cevizin ve biberin eşsiz buluşmasıyla, anne eli değmiş gibi hissettiren Cevizli Biber tam sana göre! - ilk kez dyudum 0 0 Yorumla
Ardavezeynep10 Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Ama şimdi bu olmaz ki demi ama insanın içi gidiyor 0 0 Yorumla
tamamhaklisin1991 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl yaprak sarması aşığı olarak bunu beğendim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
265Cevap
Ahhh şu zeytinyağlı dolma ince çizgimizzzz 🙏🏼
Muhallebinize bayılıyorum gerçekten harikalar yaratıyorsunuz 😍😋
Canim nasilda yemek cekti diyeteyim be
Yapanın elleri dert görmesin
Hepsi enfes gözüküyor canım istedi
Tarihi safranbolu fırını ve mercimek köftesi 🥰❣️ gerçi diğerleride efsane ama 😍
Anneler ölümsüz olmalı 🖤
Of of of ne lezzetler beee. Lakin suanlik olmaz param yok. ;( Param olunca gelir yerimm misss
Ooo bunlar ne böyle cennetten mi indi lann ben çok acıktımmm
yaprak sarma elmali kurabiye bayilirim enfes
Cevizli biber çok güzel duruyor.
İyi bir zeytinyağlı sarma gibisi yoktur
Hepsini çok seviyorum...♥️
Annemin börek ve kıymalı pidesi çok iyidir yaa ozlersem o yemeklerle özlerim 🙂
Bu paylaşım için teşekkürler çok harika olmuş
kol böreğine bayılırım peynirli olsa çayla süper olur
Canım anamın yemekleri ❤️❤️
Sarma ve gullaci tek geçerim
yemekler cidden çok güzel görünüyor
Bu paylaşım için teşekkürler çok harika olmuş
Her konuda şanssızım ama zannedersem en büyük şansım annem çünki hala beraberiz 😍
annemle birlikte yaşıyorum yeey
Güzel görünüyorlar ellerine sağlık
Leziz görünüyorlar yemek yapmaya üşendiğimde alırım
canım çekti, ısmarlada yiyelim
Hem annemi hem babamı ven köyümü özledim
hepsi leziz görünüyor ama yapması zor
Balık Balık Balık Balık en sevdiğim
Canım annem benim hiç sevmez ama beni
Yaprak sarması aşığım ona
Çok güzel bilgiler teşekkür ederimmm
Anne yemekleri tabi bi baska
Annemle birlikte yaşamanın mutluluğu...
Güzel paylaşım olmuş gerçekten
En güzel zeytin yağlı sarma
anneler gününüz kutlu olsun iyi varsın iyi kiiiii
Her şey neden bu kadar pahalı?
Favorim Yaprak sarmasıııı 😋🥰
Hiç kimse annemin yemeğinden yapamaz. Belki yapar da ama aynı tati veremez. 🥰
Ama şimdi bu olmaz ki demi ama insanın içi gidiyor
Şahane lezzetler valla canım çekmedi değil özellikle iftara yakın vakitte cevaplamak 😄
Annesi olmayan var kardeeeeeş kardeş!
annemin yaptığıı erişteli mercimek çorbası tek geçerim
Su böreği Rabbimin verdiği çok güzel bir nimet ve annem muazzam yapıyo😘♥️😋
Yaprak sarmasını hiçbir şeye değişmem. Boll limonlu yanındada yoğurt. Ağzınızda dağılacak böyle🤭
Ben genelde salatayı çok severim ve annem de çok güzel salata yapardı. her zaman teşekkür ederim salata için.
ayyy karnım acıktı mis gibi görünüyor keşke canım annem yapsa da yesem
Safranbolu çok güzel bir yer yemekleri de çok güzel bu sadece safranboluya özgü bir şey değil anadolunun hemen hemen heryerinde çok önemli yiyecekler var ama safranbolu karadenizin incilerindendir
Canım çekti yaa, olsa da yesek 😆
Hepsi çok güzel görünüyor karnım acıktı
Cevizin ve biberin eşsiz buluşmasıyla, anne eli değmiş gibi hissettiren Cevizli Biber tam sana göre! - ilk kez dyudum
Ama şimdi bu olmaz ki demi ama insanın içi gidiyor
Alaçatı muhallebisini tek geçerim
canım da nasıl sarma cektii
Hepsi güzel görünüyor deneyeceğim
Canım çekti yaa, olsa da yesek 😆
yaprak sarması aşığı olarak bunu beğendim
Sarma muhteşem ama anneminki daha muhteşem
Bunlara bakinca benim karnim acikti :(
Off yaprak sarması 😻😍 bayılırım ♥️