İyi günler
Havaların soğukluğundan, moralimizin bozuk oluşundan kaçıp sığındığımız tek limandır sıcak çikolata. Ay ne kadar değişik bir başlangıç oldu😂 Bundan çok uzun süre önce bir sıcak çikolata tarifi daha paylaşmıştım.
Sadece 2 Malzemeyle Sıcak Çikolata Yapmaya Ne Dersin?
Takdir edersiniz ki o zamanlar el becerimi geliştirmemiş olduğumdan tariflerim vasattı😂 Zamanla mutfağı bir kafa dağıtma mekanı olarak gördüm ve hunharca tarif araştırmaya başladım. Şimdi ikinci sıcak çikolata tarifimi sizlerle paylaşmanın heyecanı içerisindeyim. Hiç beklemeden başlayalım 😂😊
İçmeye doyamayacağınız sıcak çikolata için gereken malzemeler:
1 su bardağı süt
1 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı bal (tatlı sevme oranınıza göre miktarı azaltıp arttırabilirsiniz)


Malzemeleri cezveye alıp iyice karıştırın. Ocakta kaynayıncaya kadar pişirin. Arada karıştırmayı da ihmal etmeyin.

Veee sıcak çikolatanız hazır 🌟 Muzlu sıcak çikolata yapabilmek için de yine aynı malzemeleri cezveye alın. Yarım adet olgunlaşmış muzu mutfak robotundan geçirip cezveye ilave edin. Kaynayınca kadar iyice karıştırın.

Sol taraftaki muzlu sağdaki normal sıcak çikolata🌟
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Teşekkürler, harika bir tarif olmuş, ellerinize sağlık
Vay değişik olmuş güzel de gözüküyor kesinlikle denemeliyim ya sen bu fikirleri nereden buluyorsun çözmüş değilim neyse sen paylaş bizde deneyelim ellerine sağlık
Teşekkürler 💕 çok araştırma yapıyorum ya😂
Harika görünüyor özellikle yağmurlu günlerde süper olur.
Ne güzel gözüküyor valla şu an günahımı aldın acayip canım çekti
Müthişanne bana bir süt kaynat da çikolata senin olsun vallahi 😚
Cikolatanin her hali nefistir
Ellerine sağlık, afiyet olsun.
Ellerine sağlık annem
Eline sağlık deneyeceğim bunu.
Denemeye değer. Emeğinize sağlık 🌺
Cok beceriklisiniz
Bunu yapacağım.
çok severim ben de. :)
Ellerine sağlık❤
Abla marketde hazırı var ben ondan alıyorum
çok güzelmiş
Afiyet olsun.
Yapımı Basitmiş