Malzemeler
Yumurtalarımı ve şekerimi bir kaba aldım, açık sarı kıvama gelene kadar karıştırdım.

Yağımı ve sütümü karışımın üzerine döktüm, biraz daha karıştırıyorum.

Kabartma tozumu, nişastamı, unumu eleyerek ekledim. Yoğun bir kek hamuru oluşana kadar çırpıyorum.

Kek hamurum hazırlandı.

Bir kaseye kek karışımından 3 kaşık koydum.

1 çorba kaşığı dolusu kakaoyu kek karışımına ekledim, çikolata sosu kıvamını alana kadar, yani yoğun karışım olana kadar karıştırdım.

Borcam tepsime kek karışımımı koydum.
Şimdi sıra kakaolu karışımımı üstüne eklemekte.

Kakao karışımımı kaşık yardımı ile kek hamurumun bazı bölgelerine döktüm. Bıçak yardımı ile, ebru sanatı ile uğraşıyormuş gibi kakaonun üzerinde oynadım.

180 derecede önceden ısıttığım fırınımda 30 dakika pişirdim. Sonuç ne mi? Beşiktaş 😂🖤
Afiyet olsun...
@ponçikmom 💙
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar