Trend: Rahatına düşkün gelinlerin düğünde topuklu ayakkabı yerine "düz babet ya da spor ayakkabı" giymesini şık buluyor musunuz?

Trend: Rahatına düşkün gelinler!Trend: Rahatına düşkün gelinlerin düğünde topuklu ayakkabı yerine "düz babet  ya da  spor ayakkabı" giymesini şık buluyor musunuz?Daha çok sahil düğünleri için tercih edilen düz ayakkabılar daha şimdiden gelinlerin gözdesi oldu..

Peki size göre topuklu mu yoksa düz ayakkabılar mı daha şık durur?
#YazStili
#Meczup

3|0
8935

En İyi Kız Görüşü

  • Benim boyum 1.55 olduğu için, gelinlik altına babet bana haram :(

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 35

  • ya spor ayakkabı eyvallahta, şu babet denilen dünyanın en çirkin şeyini kim icat ettiyse ta anasını avradını... çocuk ayakkabısı gibi lan, bunu en son ilkokul 2. sınıfta giyen kızlar vardı benim dönemimde, kara lastik ayakkabıların modifiye edilmiş günümüz versiyonu gibi bunlar, midem kalkıyor bunları görünce, koca koca kadınlarda görüyorum çok itici geliyor, giymeyin abicim giymeyin...

    1|0
    0|0
  • Fotoğraflarda şık durmuyor.
    Ayrıca her tarafı kapalı spor ayakkabı giyildiğinde, saatler sonra o ayakkabıyı soyunca çıkacak koku, zamansız ki ne zamansız olur :)
    Hele damat ayaklara ilgi duyuyorsa, ilk geceden şeytan azapta gerek...

    0|0
    0|0
  • Gelinliğin altında görünmicek zaten etekten ayakkabı bütün gün ayakta oluncak ne gerek var topuklu giyip ayaklara işkence çektirmeye. Kısa olanlar babet giymem filan demişte babet olmasa bile topuklu spor ayakkabı filan giyin bari😂
    Yazık ayaklara ya düzgün oynanmazda topukluyla gelinlik altına stiletto vs tarzı topuklu giymek tam saçmalık😅

    1|0
    0|0
  • Bence gayet güzel sırf şık duruyor diye topuklu giymek çok saçma saatlerce o topukluyla dolanmak ayakta durmak işkence resmen babet daha hoş ve rahat bence gelin açısından

    1|0
    0|0
  • Amcamın oğlu evlendi geçenlerde
    gelinin ayakkabısı düz ayakkabıydı rahatça oynamak istiyordu çünkü:)

    1|0
    0|0
  • topuklu nedir abi neden vardır anlamış değilim uzun gözükmesine gerek yok benle evlencek kişinin neyse o

    2|0
    1|0
  • iyice saçmalamışlar.
    bu gibi gelinler anne olduğunda da rahatına düşkün olduğu için çocuğuna evine bakamaz oluyorlar. kısaca bana hitap asla etmiyor gibi gibiler.

    0|0
    0|0
  • Kimseye karışmam, nasıl istiyorsa onu giysin. Son zamanlarda bolca altı düz ayakkabı giyen gelin gördüğüm doğrudur. Bunu fark eden yalnız ben değilmişim.

    0|0
    0|0
  • bence topuklu ayakkabılar kadınlar da daha şık duruyor sadece yürümesi kadınlar için biraz zor oluyor. diğerlerin de ise yürümesi daha rahat ve kolay olur. bence hoş duruyor. sadece gözümüz alışmamış.

    0|0
    0|0
  • Belki rahatlıktan değil, damatla boy farkları pek yok ondan giymiyor

    1|0
    0|0
  • iyi olur düğünde o kadar saat ayakta durmak dans etmek topuklu ile ayaklarını ağrıtırır şişirir kıyamam onun ayaklarına babet giysin rahat eğlensin

    0|0
    0|0
  • uygun renk olduktan sonra elbette şık durur ya anlamıyorum topuklu giymeden şık olunmuyo mu

    0|0
    0|0
  • topukluuuu

    2|0
    0|0
  • damatları düşünen yok yine

    1|0
    0|0
  • Topuklu giymesin zaten musade de etmem

    2|0
    1|0
  • iLginç

    1|0
    0|0
  • iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum..

    1|0
    0|0
  • Yani

    1|0
    0|0
    • Ben topukluya karşıyım zaten rahat olmak varken neden topuklu giyip kendinizi zorluyor sunuz

  • Topuklu iyidir

    1|0
    0|0
  • Babete eyvallah spor ayakkabıya wtf derim.

    0|0
    0|0
  • O degılde en sagdakının 45i varmıdır acaba :)

    0|0
    0|0
  • Buluyorum

    0|0
    0|0
  • Düz ayakkabılar daha iyidir ayağını sormaz 😄

    0|0
    0|0
  • Güzel olur

    0|0
    0|0
  • Kafasına göre

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • takunya?

    0|0
    0|0
  • Şık olmuş.

    0|0
    0|0
  • evettt

    0|0
    0|0
  • topuklu ayakkabı çok hoş bence

    0|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    5

Kızlar Ne Diyor 88

  • Eşim benden epey uzun olursa mecbur giyerim topuklu ama, abes bir boy farkı yoksa bende çok topuklu giymem. kuzu dolgu topuklu gelin ayakkabıları da var , iş ayakkabıya kalsın yeter ki. hem ben zaten abartı bir düğün istemiyorum öyle deli gibi oynamak falan benlik işler dğl yani :-)

    1|0
    0|0
  • www.delinetciler.org/.../...icin-babet-modeli.html tabiki topuklu daha güzel dururda ben konforu tercih ederim,

    1|0
    0|0
  • zaten kabarık ve yerleri süpüren gelinliğin altında kimse ne giydiğini görmüyor. kendi kendine acı vereceğine gelinliğin altına topuklu spor ayakkabı giyilebilir. hem düz taban giymiş olunur hem uzun boylu.

    3|0
    0|0
  • kesinlikle herif adayi olsa onada derim ben topuklu giymem 😄😄😄

    1|0
    0|0
  • Topuklu ayakkabılar daha şık. Rahatıma düskünüm tabi ama gelinliğe spor ayakkabı yakısmaz hele babet😱😱

    3|0
    0|0
  • Ya o gelin akşam boyunca ne çekiyor :) Zaten 2 3 kilo gelinlik çekiyor 1 kilo saç duvak 😀 Tabiki topuklu önce.. Yani nikahta eşinin ayağına basana kadar ve ilk dansta kısaysa topuklu :) Gece uzayıp oyunlara geçilince görünmeyecek şekilde düz bir şeye geçilebilir. Gelinlik altına çok özel düz ayakkabılar da yapılıyor.

    0|0
    0|0
  • Farketmez gelinin ayakkabisini kim goruyor ki :D ben gelin ayakkabima pek önem vermedim. Duz ince rengi topuklu bilekten bagli bir ayakkabiydi.

    1|0
    0|0
  • rahatlık açısından babetler topukludan daha berbat ve gelinliği taşıması amacıyla topuklu daha güzel taşır ancak girişte gosteris için giyilip daha sonradan oynarken falan rahatlık için beyaz spor ayakkabı güzel olabilir benim tercihimce

    0|0
    0|0
  • Evet şık pembeli incili tüllü falan spor ayakkabıları var o kadar düğünde ayakta kalıp oynaman gerekiyo topuklu ayakkabı giysen bile değiştirmek zorundasın yoksa ayak şişer acır bir daha yürünmez hale gelir

    0|0
    0|0
  • babet tamam ama spor ayakkabı neden? evleneceksin kardeş ya, senin muhtemelen düzenleyebileceğin tek özel balo bu.

    0|0
    0|0
  • Bende gelinliğimin altına rahat ayakkabı giymiştim 8 saat kesin ve belki daha fazlası ayakta olunuyor

    1|0
    0|0
  • Boyuma ve kiloma rağmen giyiyorum TOPUKLUDAN VAZGEÇMEM ULEEYYNNNN!

    1|0
    0|0
  • oynarken çıkarır oynarım ki zarif biriyim çok oynamam gerek duymam yani gelinliğe de gitmez zaten görünmese de

    1|0
    0|0
  • Zaten sadece salona girişte ve çekimlerde giyiliyor topuklu ayakkabı, oynarken falan hep babet 😂😂

    1|0
    0|0
  • Boy kısaysa hiç hoş durmaz uzunsa eğer farketmez zaten gözükmüyor

    2|0
    0|0
  • Babet sevmem ama topuklu deyince de illa çift kat platform öküz gibi ayakabılara da gerek yok bence

    0|0
    0|0
  • Fotograf cekimi ve ilk dansi atlattiktan sonra cift tabanli vans giymistim ben. Gorenler cok begenmisti :)) bende rahat rahat takldm dugun boyu :)))

    0|0
    0|0
  • ya ben düğünümde rahatça göbek atıcam bu yüzdende topuklu giymem yani giyersemde ilk danstan sonra çıkarırımm :D

    0|0
    0|0
  • Fotoğraf çekiminde ve düğün yeni başladığında topuklu tercihim rahatlık bakımından yorulunca düz spor ya da babet yedek alınmalı bencee

    0|0
    0|0
  • Evt cok şık bende dusunuyorm boyum kisa ama rahat onemli 😂

    1|0
    0|0
  • Boyum kısa olduğu için topuklu tercih etmeliyim sanırım ama spor ayakkabıda olur vazgeçilmez çünkü

    0|0
    0|0
  • Bence gayet şık benim kafamda da öyle planlar var. Olur da evlenirsem

    0|0
    0|0
  • Gelinliğin altında gözükmüyor zaten şık olduğu sürece bence hem çok güzel hem rahat bende düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • Bence topuklu daha şık ama damat kısaysa yapacak bişey yok mecbur düz giyilecek

    1|0
    0|0
  • Boyu uzunsa zaten görünmeyeceği için düz ayakkabı olabilir bence.

    1|0
    0|0
  • Geçen bir akrabamız giymişti düğününde gayet güzel durdu.

    0|0
    0|0
  • Spor ayakkabıyı seviyorum ama gelinliğin altında topuklu olmalı

    0|0
    0|0
  • En iyisi hem gelinligin altina topuklu ayakkabi giyilmeli diye bir kural yok

    0|0
    0|0
  • düz ayakkabılar düğünümde tabikide rahatlığım önemli

    0|0
    0|0
  • Topuklu Babet hoş duruyo evlenirsem (!) bende düşünürüm

    0|0
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    58
Yükleniyor...