Çünkü hem uzunum zaten hemde rahat biriyim yürüyemem ki hiçte giymem sizce 😊☺️😊☺️


spor ayakkabı bile giyebilirsiniz zaten ayağınız görünmeyecek düğün esnasında bir kişi bile gelinin ayakkabısını merak etmez
hem görünse bile kim ne karışır
aslında nasıl rahat hissediliyorsa onu giymek gereklidir
Topuklu tarzım değil ben gelinliğimin altına spor ayakkabı giydim. şu an günlük hayatımda kullanabiliyorum. Hemde ayaklarım ağrımadı şişmedi. Konforlu bence
Cevap
3Cevap
Zaten ayakkabının göründüğü mü var giy gitsin tabi çoğu Türk gelini gibi şu klasik uzun ve kabarık iğrenç gelinlik modelinden giymeyi düşünüyorsan
Genelde öyle yapıyorlar ben topuklu insanıyım topuklu giyerdim ama sen rahatsan tuhaf olmaz göremezler zaten 😄
Gayet de olur al giy
Bence yakışır güzel ayakkabı zaten
Biri görmezse giy 😂
Zaten görünmüyor ki.
Güzel olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?