
Topuklu ile yürüyen kadınları tebrik etmek istiyorum, çok zor, benlik değil.

Topuklu ile yürüyen kadınları tebrik etmek istiyorum, çok zor, benlik değil.
Düğünde topuklu giymek zorunlu değil. Spor ayakkabı giymen garip olmaz, tamamen senin rahatına ve tarzına bağlı. Eğer elbisen uzun ve resmi ise topuklu klasik bir uyum sağlar ama spor ayakkabı ile modern ve rahat bir görünüm de yaratabilirsin. Açık hava veya kır düğünlerinde spor ayakkabı daha mantıklı olabilir, kapalı salon gibi çok resmi yerlerde ise topuklu daha geleneksel görünür. Düğün boyunca ayakta durup dans edeceğin için spor ayakkabı rahatlık açısından büyük avantaj sağlar. Elbisenle uyumlu sade bir spor ayakkabı seçersen hem şık hem rahat bir kombin olur.
Canım benim, kim ne derse desin o topuklularla akşama kadar eziyet çekeceğine giy spor ayakkabını bak keyfine! Düğün senin düğünün değilse zaten kimse dönüp ayağına bakmaz rahat rahat oynamana bak!
Düğünde topuklu giymek kesinlikle zorunlu değil güzelim 💖 Rahat olmadığın ayakkabıyı sırf “öyle gerek” diye giymek kadar anlamsız bir şey yok.
Spor ayakkabı garip olmaz, doğru modelle hatta baya havalı durur 😎 Mesela: sade beyaz sneaker + uçuş uçuş elbise, ya da şık birtakım elbise altına temiz, minimal bir spor ayakkabı çok cool duruyor.
İstersen düğüne topukluyla gidip çantana spor ayakkabı at, dans kısmında hop değiştir 🤭 Hem şık görünürsün hem geceyi konforlu tamamlarsın. Stilinin patronu sensin, kural yok ✨
Cevap
32Cevap
boyun uzunsa sırıtmaz, ama yinede azda olsa topuklu giymek duruşu düzeltdiği için giydiğini güzel taşımana yardımcı olur
İsteyen istediğini giyer ama +10 cm ve dekolteli topukluyu hiçbir şeye değişmem
Erkekler açısından sorun değilde kadın kadını baskılıyor giyme açısından. Yoksa istediğini giy git
Siz böyle makyajlar yapıp ayakları gösterince abdestler bozulmuyor mu?
Makyaj ne alaka ben zaten abartı makyaj yapmıyorum
Cidden soruyorum ben ama. Hep merak etmişimdir ilk defa denk geldi de aklıma geldi sordum.
Ben de sevmiyorum yani zaten boyum uzun düğünde topuklu giymeyi kim çıkardı 🤦🏻♀️
Hayır topuklu giymen gerek yoksa ayete ters düşer 😄
Yoo ne istersen o keyfine göre.
Ama tabi bu foto olmamış.. Fetişçileri çektim
Yaptığın kombin sırıtmazsa neden olmasın ama babet daha uygun olur bence
Resimdeki ayakkabı rahat ve şık bir model aslında
O boydan elbiseyle alta ince çorap ve topuklu gider
Gerçek bir gurme ❤️
@Bulunan_balık_memo ne diyon
Yok gibi ince 5 den açık ten rengi çorapla olacak ama
İyi bir şey söyledim aslında
Sizlik değil ama bir kapalı olarak ayaklarınızı burada paylaşmak sizlik mi?
Ayak 🙄bu farklı bir bölgem değil
Bu bölge, birilerinin ağzının suyunu akıtabilir kardeşim.
Tesettür ise saklamak içindir, hatta hanefi mezhebinde kadın ayağı namazda çıplak olabiliyor mu, araştırın bakalım. Olması gereken iki cinsin ayağını da kapatmasıdır.
Benim nefsim maalesef ki o kadar güçlü değil tam tesettüre girecek kadar sadece dikkat ettiğim sey dar giyinmemwk ve kısa giyinmemek ayaklar kısmına gelince de evet insanoğlu olarak tam ayaklarımı kapatacak kadar nefsime söz geçirmiyorum ama çok şükür ki giyimime dikkat ediyorum
Rabbim daim etsin, uyarma gereği duydum çünkü maalesef toplum kötü. Ahir zaman işte. Ayrıca tam olarak kapanmanızı da Rabbim nasip eder inşaAllâh.
Yeni tesettüre girdim eski hayatımla şu an ki hayatıma bakınca ben bunu bile başardığıma şükrediyorum tek gayem şu saçma sapan dar saçjn yarısı açık kısa giyim yapmamak
Çok özür dilerim...
İncitmiş olabilirim, henüz yeni tesettüre girmişsiniz. Rabbim daim etsin inşaAllâh.
Evet o unsurlara da dikkat edince tam olur zaten inanın.
Rabbim onu da nasip eder inşallah
Topuklu şart tabi ki. Spor ayakkabı ile mi gideceksin
Her zaman spor giydim heeer zaman😅
Bi ben ona cesaret edemedim sanırım
O rahatlık için değer😅
Bende normalde rahatlığıma çok düşkünüm günlük hayatta hiç topuklu giymem ama ne bilim düğünde yapamıyorum
Uzun kloş elbise seç garanti olsun
Görünmesin mi 🤣🤣
Kafaya takıyorsan evet çok hoplama zıplama da ama😅
giyilir ya kuzenimde öyle yapmıştı şık ve gelinliğe uygunsa sorun değil gelinlik uzunsa önemi yok zaten
Şıkıdı şıkıdı giyeceksin kızz olayı bu
Bir hanfendi misali
Canın ne istiyorsa giy
Olur abem
Sarmamı unutma eheheh
Unutmam 🤣
Valla yakışıyor o yüzden de giyerim 😂
Kıyafete uyuyorsa spor ayakkabı da giyilebilir
Evet zorunlu gökten indi
Giyin gitsin rahat olması önemli
Bol bol topuklu giyiniz
Bence şart değil topuklu.. ama resim de bir o kadar güzel
Sen böyle ayakkabı giyme minnak 🤣
Sen ne istiyorsan onu giy
Zorunlu değil, istediğini giyebilirsin.
ayakların çom güzelmiş
Sağlık açısından da kötü iyi ki erkeğim ya 😂
Yakışanı giy işte
Topuklu çok güzel duruyor ya
Tam bir hanfendi dueuyor ama ben öyle olamıyorum
Ayaklarini koymiyaydin iyiydi
Topuklu koydum 🙄soru o ya
Kötü bisey demedim yakışıyor tapuklu boyunuz kaç ona göre giyme ama yakışıyor
163
Minnossunuz vede tasiyabiliyorsun dikkati üzerine çekmek varken niye geriye atasın cidden tasiyabilenlerdensin özel birsey sorabilirmiyim size özelden tek birsey
Kapalıların ayak gösterme sevdası
Ayak gösterme sevdası 🤣🤣
Tüh yeni güncelleme geldi sanırım 🤣yeni kapandım da hoş soru başlığıyla uyan bir görüntü
Bu fotoğraf sanamı ait😍
zorunluluğu yok ki bu işin
Garip olmaz giyebilirsin aşkım 🩷
Ben spor giyerim
Spor yakışmaz düğüne
Topuklu çok yakışmış
Zorunlu değil
Kıyafetine göre spor da giyilir bence
Sen tesettürlüsün topuklu daha iyi yakışır
Elbisen güzelmiş
Fark etmez
Ayakların kokae sporda
🤮
Ayak fetiştiyim ❤️
Ayıp değil mi
Ayıp olan ne
Patilerini göstermen
Nesi ayıp soruyla görsel aynı
Ayaklarını neden gösteriyorsun
Ya ayakkabı gösteriyorsam
Bence ayaklarını gösterdin
İstediğini giy be
Giyebilirsin bence
Yakışmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?