AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
Önce değişim, iade var mı ona bakıyorum. Yoksa almam riskli. Göründüğü gibi gelmiyor çoğu.
hem rahat hem topuklu ayakkabı bulmak zor olan bence
Ya da instagramdan siparis verenlere ayakkabi yerine ayakkabi maketi gelebililir ahdksjk
İşte bu yüzden düz beyaz spor ayakkabı, hem her şeyin altına oluyor hem rahat :D
Ben riskli buluyorum bu yüzden gidip deneyerek almak bence en iyi yöntem.
Dokunup, görerek ve deneyerek alış veriş yapmak en iyisidir.
Ben yaptım insta dan ögregin ürün iyi gayette güzel durdu dayanıklı olur diye temenni ediyorum inşallah
İnternetten ayakkabı almam çünkü beğendiğim model ayağımda güzel durmayabilir ya da rahatsız olabilir benim için rahatlık önemli
Ayakkabıyı gidip almazsan daha çok bunalırsın sana denenmemıs ayakkabımı göndermiyorlar ya da olmayacak Internet'ten alısverıs bazen sırf şans işi
İnternetten alışverişi doğru bulmuyorum alsan beğenmesen ya da küçük/büyük gelse kargoyla uğraştırıyorlar bir türlü değiştirme imkanın olmuyor
Valla takıntıyımdır beğenerek sipariş ettigim biseyi elime ulasinca begenmem bu yüzden internetten alışveriş yapmam 😒😂
İnternetten asla ayakkabı almam. O ayakkabı denenecek. :)
Ayak numaram ayakkabıya göre değiştiğinden soru işareti oluyor kafamda
İnternetten pek birşey almıyorum özelliklede ayakkabı almamaya çalışıyorum.
Kıyafet ve ayakkabıyı denemeden almama taraftarıyım. İnternetten çok şey aldım ama kıfayet almam.
ortalama bir numara eger olmazsa kargo ile ugraşmak zorunda kalınıyor bıde yurt içi ise ölüm ayakkabıyı çöpe at daha iyi
Alan biri olarak. Güvendiğim yerlerden alışverişimi yaptiktan sonra sıkıntı olmuyor. Iade sansim degisim sansim da oluyor. Begenmezssem ayagima olmazsa iade edebilirim.
Ben de güvendiğim yerlerden şaşmam.
Henüz sipariş vermedim internetten biraz tırsıyorum da
Bu sorunlar yüzünden internetten alışveriş yapmıyorum
Guvenmek zor
İnsan ne cikacagini bilmiyor
En guzeli almanyadaki sistem
İnternetten getirtiyorlar eve deniyorlar
Begenmezlerse geri gonderiyorlar
Genellikle dışarda deniyorum model ve numaraya karar verdikten sonra alırsam internetten eğer kolayca alıyorum çünkü internette daha ucuz oluyor ama genelde mağazadan almak tercihim
Çok sağlam araştırma yapacaksınki siteyi üzülmeyesin büyük hevesle açtığın kutunun içinden salatalık çıkmasın ayakkabı yerine salatalığa dünya para verip kazıklanmış olmayasın :)
almam aldırtmam..
37 numara kırmızı nike airmax dersiniz 44 numara köseli yeşilkundura gelir
Ayakkabı önemlidir benim için , İnternet den almam kesinlikle.
2 numara alıyorum hangisi olursa diğerini gönderiyorum, zorlanmıyorum yani :)
İnternetten bir kez alışveriş yaptım illallah ettirdiler.
internet ten artık hiç bir şey almicam
Bu ne be istediğim sipariş ile bana gelen çok ayrı çıktı
Valla nettekinden farklı şeyler geliyo bence nete güven olmaz
İnternetten alışveriş yapıp problem yasamayan nadir kisilerdenim😁
İnternetten alınan ürünleri kolaylıkla değiştirebildiğim ya da iade edebildiğim için mağazaya gitmekten daha kolay geliyor. Bu durum ayakkabı alışverişi için de geçerli.
İnternetten ayakkabı almadım daha ben kendim gitmeliyim gormeliyim dokunmaliyim öyle alırım
İnternetten alışveriş pek yapmam, bizzat kendim görerek almak daha iyi her zaman için.
Daha hiç istediğimi alamadm giyim konusunda internetten
sadece ayakkabında değil pek çok üründe sıkıntı var
En iyisi kendine deneyerek giymek ben hep mağazadan alıyorum çünkü internetten birebir gelmiyor
İnternetten alışverişi sevmiyorum sadece görerek almak bana uygun değil
Ayak numarasını ekrana çıkarsınlar ayağımızı ekrana basarak numaramızı bulalım
En büyük sorun kalıp farkları bence sonra gönder gelsin bekle uğrş dur
İnternetten ayakkabı alırken sıkıntı oluyor kalıp kalıbı tutmuyor
genelde yorumlara bakarak alırım.. bir defa aldım memnun kaldım
Şu var ki , aslında yurt dışından alırsan mesela sınır da kalabilir. Vw para iadesi de olur mu bilmem.
İnternetten ayakkabı almak tamamen şans işi bence biz erkeklere zulüm çünkü hiçbir erkek asla kensine tam güvenmez en sağlamı git al ve gel :)
Zaten ayakkabi numaram belli ayni model alcaksam sikinti yok. Aldigim marka belli model belli
İnternetten alışveriş çok sıkıntılı
Dikkat edelim lütfen 😇
Genelde marka kaliteli olan yerleri severim interneten sacma ya
İnternetten almam ayağıma giymeden olmaz kalıbı olmuyor falan
Ayağımıza uymuyor ondan dolayı internetten ayakkabıya hayır :D
Ben o ayakkabıyı beğendiysem kimse beni durduramaz😂😂😂😂
Ölümdemi
Kızlar neden pantolon paçalarını katlar ve babet çorap giyer
Kalıbı tutmuyor çoğunun kaç numara giydiğini unutuyorsun sonra
Denemeden almam. Hele bir ayakkabı ise.
Güvendiğin ve kullandığın marka ise endişe etmeye gerek kalmıyor :)
Öylede ben önce bütün rafları bir indiriyim sonrada hayırlı işler deyip gidenlerdenim
İnt alısverisi ters bana
İnternetten kitap dışında bir şey almam
Ayakkabıyı internetten almam asla :D
İnternetten almam genelde
Faydali. Tesekkurler.
Denemeden birşey almam..
#Vesselam
aynen öyke guzel yazi :)
Ben hep internetten alıyorum hiç pişman olmadım
Hangi siteleri tercih ediyosun acaba?
Bu zorluklar illaki yaşanacak