
Herkese merhaba! İnternetten alışveriş yapmayı sevenlerin yüzünü gülümsetecek Bence'm ile tekrardan karşınızdayım... 😊
Teknolojinin gelişmesi ile birlikte artık her şey birkaç tık ile kapımıza kadar gelmeye başladı. Hatta öyle ki artık market siparişlerinin bile dijital ortama geçmesi ile market kültürü bir nebzede değişti. Ancak internet alışverişleri büyük kolaylıklar sağlasa da bazı dezavantajları da yok diyemeyiz. İşte tam bu noktada gerek avantajları gerek ise dezavantajları ile internetten alışveriş yapanların sıklıkla karşılaştığı durumlar neymiş gelin yakından bakalım. İyi okumalar...
1-) Seçeneklerin çok fazla olması işe kararsızlık katar ve sonunda bir bakarsınız sepetiniz dolup taşmıştır.

O kadar çok cazibeli seçenek olunca insan ister istemez hepsini sepetine dolduruyor. En son ödeme sayfasına geldiğinizde ise ufak çaplı bir şaşkınlıkta kaçınılmaz oluyor haliyle.
2-) Kargo şirketleri ile soğuk savaş halindesinizdir.

Alışveriş kısmının en sancılı süreci burası olsa gerek. Aldığınız ürün kırılabilir, eksik gelebilir hatta gelmeyip kaybolmuş dahi olabilir. Müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışsanız da çoğu zaman net bir sonuç alamazsınız.
3-) Yurtdışından sipariş verdiyseniz yeri gelir aylarca beklersiniz.

Ürünün kargoya verilmesi bir dert, kargonun ne zaman yola çıkacağı ayrı bir dert. Zaman niyeyse bekle bekle geçmez. Tabii birde siparişinizin gümrüğe takılma ihtimali var ki Allah korusun...
4-) Siparişten sonra kargonuzu teslim alana kadar tetikte olmak zorundasınızdır.

Sürekli telefonunuza bakar ve kargonuzun ne durumda olduğuna göz atmadan edemezsiniz. Evden ufak bir iş için bile çıkacak olsanız ''ya kargom gelirse'' düşüncesi içinizi kemirir de kemirir. Kargonuzun dağıtıma çıktığını öğrendiğinizde ise sanki sevdiğiniz gelecekmiş gibi camdan ara ara sokağınızı gözlemeye başlarsınız.
5-) Uzun zamandır almayı planladığınız şeyin stokta kalmadığını görünce ufak çaplı bir sinir krizi geçirirsiniz.

Uzun zamandır hayalini kurduğunuz şeyi almanın vakti gelip çatmıştır. Tam sepetinize atıp huzura ereceksinizdir ki ''stokta bulunmuyor'' uyarısı karşınıza çıkar. Özellikle kıyafet alırken çok sık karşılaşılan bir durumdur. Her beden bulunurken sizin bedeniniz enteresan bir şekilde tükenmiştir.
6-) “Geldik, evde yoktunuz, şubemizden teslim alınız” gibi etiketleri görürsünüz.

Bütün gün evde kargonuzun gelmesini tetikte beklerken ne hikmetse evde olmadığınızdan kargonuzun teslim edilemediği söylenir ve şubeden teslim almanız istenir. Günün yoğunluğu içerisinde vakit bulupta kim kargo şubesine gidip alacak diye kara kara düşünmeye başlarsınız...
Başka bir Bence'de görüşmek üzere... 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar