Merhabaa 🌸
Deniz kenarında yürüyüş yapar mısınız?
Burada deniz yok maalesef olsaydı yapmak isterdim 😊

Merhabaa 🌸
Deniz kenarında yürüyüş yapar mısınız?
Burada deniz yok maalesef olsaydı yapmak isterdim 😊

Deniz Yok Onun Yerine Yeşil Irmak Var burada 😊 Irmak da yürüyüş Spor Yapıyorum



Süpermiş.
Aslında deniz kenarı bunaltıcı oluyor. Dağ havası daha iyi geliyor. Gerçi ben sadece yürüyüş yapmıyorum belki ondandır.
Evet bunu çok seviyorum
Cevap
20Cevap
Burada deniz yok ama tatile gittiğimde yapıyorum
Denizimiz oldu da biz mi yürümedik.
Yaşadığım şehrin tek ve en büyük eksiği bir denizinin olmaması.
Kesinlikle aynı düşünüyoruz
İki kayserili yan yana gelirse nolur 🤓
İstanbul'lu olamadık ne yapalım
Ohoo buralar sahil deniz sürekli gezerim yürüyüş zaten denizden ötesi orman buralar çok güzel yaa.
Çok şanslısın o halde..
Yapıyorum evet miss gibi deniz havası canlandırıyor mütiş keyif veriyor😌
Miss gibi
Denize her gittiğimde yaparım, milletde aval aval bakar 😄 özellikle deniz suyunun dalgalarının ayağıma vurması güzel bir şey 🥰
Eskiden çok yapardım, artık salonda spor yapıyorum, sahilde en fazla bisiklet sürüyorum.
6 ay öncesine kadar hergün yapıyordum Denizi olmayan memlekete geri döndük
deniz bulursam yaparım
Yapıyorum çatla 🤓
Yoo 😏
Deniz bana 15 dk mesafe uzaklıkta 😎
Bense kilometrelerce uzağım üstelik denizden daha güzel bir manzaraya sahipken 😏😅
Antalya ya bekleriz Antalya'da yürümek bir zevktir muhteşem sahiller koylar yürüme bisiklet koşu alanları bekleriz misafir bile ederiz...
Yapmayı çok isterdim ☺️
Kumsalda dalgalar eşliğinde yürümek güzel oluyor
Tatile deniz kıyısına gittiğimizde evet
Angarada deniz olsa yapacam da yok. 😁
Maltepe sahilde akşamları güzel oluyo
Keşke yapabilsem
Ah keşkee
hangi denizzzzz
burada da yook
Olsa da yapsak
Keşkee
Ankara'ya deniz gelirse yürürüm :D
yapmıyorum
Ara sıra evet
Hayır.
Olanlarda yapmıyor. Sabahları tek kalıyoruz ya
Yaparım zevklidir
Bana yazar mısn
Bazen yürüyorum.
EVET çok severim
Mümkün oldugunca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?