Merhabaa 🌸
Yaz sıcağında maraton koşusu kulağa pek hoş gelmese de ben denemek isterdim. Üstelik iyi de yağ yaktırır 👍

Merhabaa 🌸
Yaz sıcağında maraton koşusu kulağa pek hoş gelmese de ben denemek isterdim. Üstelik iyi de yağ yaktırır 👍

Çok antrenmanlı olmak gerekir. Ben gençliğimde hep koşardım lakin yaş geçti içime ukde kaldı
Teşekkür ederim
Ah çok iyi olurdu bu stresli zamanlarda tam zamanı😍
Cevap
23Cevap
bunu bende sormuştum ben dayanamam hele bu sıcakta
@VişneliBrowni_ Maraton koşusunda yarışmayı istediniz mi? ↗ sizde görüş paylaşabilirsiniz isterseniz
Hava Aşırı Sıcak Olmadığı Sürece Olabilir Bi Gözüm Kararirsa Çoğu İnsanı geride bırakırım 😅
Benim deparım iyidir de maraton koşamam maksimum 50 metre olur benim koşu
Bu kızların hepsine tur bindirir toz yuttururum koşucumu len bunlar.
Bağcılarda torbacıya espiri yaptiğımda denemiştim çok yorucu oluyor yorulmuyorda kekolar
4 dk sonra benim ciğerler patlar mk günde 2 paket içiyoz
Kulağımda kulaklığım olursa neden olmasın Yaz kış fark etmez çok eğlenceli olurdu.
Evet müziksiz olmaz :)
Bu sıcakta hic cekilmez
Sizde olursanız sohbet ede ede ayakta kahvemizi içe içe koşu yapardım bu çok romantik olurdu 🙂
Ben denedim, herkese tavsiyem GIDIN. Tam bir unutulmaz an.
Düzenli koşu yapan birisi olarak kesinlikle tabsiye ederim ….💪👍
Benim canım tatlıdır. Yoramam kendimi.
Adım atacak halim yok
Hic yapmadim ama yapmak isterim
Bu kızlarla mı? Evet isterdim yavaş tempo arkadan
Bu sıcakta kopek kovalasa koşmam
Olabilir değişiklik arada iyi olabilir
Hiç benlik değil tın tın yürüyüş ise hemen 😂
Dahiyane bir fikir. Tebrikler!
Sicakta yağlarım erirdi
Şişko
Yok ya kendimi at gibi hissederim:))
Kondisyonuma güvendigim için varım diyorum
Yaptım ki. 😄
İsterdimm merak ediyorum
Hayir
Rvet
baharda isterdim
Yokkkkk
Yok ben sevmem
Bir o işim eksikti
Hayir
Hayır
Olabilir 😊
Hayır
Kesinlikle
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar