Merhabaa 🌸
Ben en son birkaç gün önce ufak bir doğa yürüyüşü yaptım. Bence doğa yürüyüşü yaz aylarının vazgeçilmezi müthiş bir enerji veriyor!

Merhabaa 🌸
Ben en son birkaç gün önce ufak bir doğa yürüyüşü yaptım. Bence doğa yürüyüşü yaz aylarının vazgeçilmezi müthiş bir enerji veriyor!

Çok uzun zaman oldu. Bide sevmiyorum ben yürümeyi o yüzden kayıp gibi görmüyorum 😂
Bu gün narlı köyünde , köy çeşmesinden su da içtim...
Oh miss
Cevap
24Cevap
Uzun zaman önce
Yürüyüş değil de, bisiklet sürdüm sahil boyunca :)
O daha güzel bence
Yani. Bir de yanımda senin gibi biri olsa <3
Hiç yapmadım yaparken bana eşlik edecek kız yok araba yok erkekleri artık görmek bile istemiyorum 😒
Dün.
Ben her gün yapıyorum meslek icabı pek doğa yürüyüşü sayılmasada dağlardan ovalardan hep ağaçlık bölgelerden yürüyoruz. 🙂
Yaa süpermiş
Süper doğayla iç içeyiz fakat bizim yollar biraz şatafatlı ölümle burun buruna 🤞
uzun zaman oldu canım
Oluyor bi 48 saatcik
Yarın çıkarsın 😅
Git sana küsüm uyucam dedin oyuna gelmedin burada ponçiklemeyi biliyosun😏
Hıı hıı tamam
Noo iştemem 😖
Küçük kız seni bak bak nasıl da kalpler falan emojiler ahxmsmx
Bak bak nasıl şirinlik yapıyo bak ahxnxn
Henüz yapmadm
Doğa candır şehirde ne işimiz var
En son ne zaman doğa gördüm hatırlamıyorum
çok uzun zaman oldu hatırlayamıyorum
2 hafta önce yapmıştım.
Çok uzun zaman oldu
Dün akşam üzeri
şu an yapiyorum 😊
İş yoğunluğu sebebi ile yapamıyorum :/
Dün öğle vaktinde
İki hafta önce
Geçen yıl
Bayramda yapmıştım
yarın
1 ay önce
yurumem
2 hafta önceydi
1 ay oluyo sanırım
Ahhh hiç bir zamannnnn
5 sene önce
Dün yaptım
bir ay önce
Arabam varken
Birkaç gün önce
Epey bı zaman oldu
Çok oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar