Yaklaşık 5-6 gündür Kayseri'de Ali Dağına zirve yürüyüşü yapıyorum.
En son ne zaman doğa yürüyüşü yaptınız?

#gadasından sevgilerle 🙃
Yaklaşık 5-6 gündür Kayseri'de Ali Dağına zirve yürüyüşü yapıyorum.
En son ne zaman doğa yürüyüşü yaptınız?

#gadasından sevgilerle 🙃
Sanırım çok oluyor ya kısa süreli akşam yürüyüşleri yapıyorum genelde o da maksat hava almak
Olsun
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederim
Oo çok olmuş 1 ay kadar
Yeniden yürü bari
Evet
Rica ederim
Cevap
6Cevap
babil kulesi var burada etrafında iki tam tur her sabah
Ne güzel
Geçen hafta. Cumartesi. Bursa doğa harikası zaten tam anlamıyla yürüyecek ortam cok💚
Aynen yeşillik her yeri
☺️👍🏻
Pazar günü belediyenin parkında yürüdüm sayılırsa 😂
Olsun yürüyorsun sen ona bak
Doğa yürüyüşü yapmıştım bir kez 2-3 yıl önce. Ama dağ yürüyüşü yapmadım
Dağ biraz yorucu oluyor ama güzel geçiyor
Havalar sicak olmadığı sürece doğadayim sıcak olduğunda havuzda
Havuz daha iyi
Anılarım canlandı, geçen yıl bende çıkmıştım Ali Dağı'nin zirvesine
Kayseri güzel şehir,5 yılım geçti bu resimde
Aynen gusel yer her hafta 1-2 kez çıkıyorum
Kayseri'ye selamlar
Teşekkürler
Allah yardımcın olsun eğer kayserideysen hayat çok Zoe olur
Evet kayseri'deyim
Allah kurtarsın ne diyeyim
Amin
Parasız mısın Kayseri’de maddi durumun nasıl?
Para sorunum yok Decathlon mavi lufian altınyıldız polo gibi yerlerden giyiniyorum
Güçlüsün ama neden Kayseri’de kalıyorsun kendine eziyet etmeyi mi seviyorsun
Doğup büyüdüğüm yer ailem var onları bırakıp gitmem
He o zaman iş başka yoksa Kayseri geri kafalılar ve çok berbat bir şehir oradan kurtulduğum için çok mutluyum Allah bir daha düşürmesin
Allah sana mutluluklar versin
isviçre dağlarında çok güzel bir doğa yürüyüşü olur şahsen deneyimledimde
Oh ne güzel
Hergün doğa yürüyüşü gibi Allahın dağında
Öyle deme işini sev kendini sev
Kendimi sevmeyi belki başarırım da burayı sevebilecek gibi değilim
Sen bilirsin
Geçen hafta bir dereyi takip etmiştim.
Harika 🙃 bende vadileri yürümeye başlayacağım
Dereleri takip ederek çok güzel yerler keşfedilebiliyor, minik göletler, saklı vadiler, daha büyük dereler veya nehirler gibi.
Aynen Kayseri'de güzel yerler var hepsine gideceğim yaz kış
Doğa yürüyüşü yapmadım.
Yapman gerek
Yaparım.
Sıcaklardan onceydi
Sabaha karşı saat 4 gibi çıkmaya başlıyorum
Ülkede doğa mı kaldı yürüyüş yapalım gadası
Öyle deme hâlâ çok güzel yerler var gidilip gezilecek
Var şimdilik Ali Dağı ile başladım sonra yavaş yavaş hepsinde yürüyüş yapacağım
yapmadim
Anladım
Vakit yok
Vakit illa ki bulunur
Perşembe günü
Sen bayağı aktifsin
Evet 🙃 bu akşamda nasipse kemere gidiyormuşuz
Maşallah tadını çıkar şapkanı almayı unutma 🙃
Akşam şapka lazım olmaz ki 🙃
Gündüz lazım olur hanfendi🙃
Uzun zaman oldu
Yakın zamanda yapmalısın
Arkadaşın yok mu onunla yürü
Bence arkadaşın zevkli keyifli olursa canın sıkılmaz
2 gün önceydi
Nereyi yürüdüm
Hafta sonu
İyi yapmışsın
Geçen hafta ooramaz vadisindeydim
İyi yapmışsın bende gideceğim oraya ama akşam saatlerinde gitmeyi düşünüyorum ya da sabah ezaniyla birlikte
Akşam çok ıssız olur 5 km yürümeli yol ağırnastan başlayıp bağpınarda bitiyor bence sabah ezanıyls başla daha iyi olur
Koramaz vadisi'ne çok kere gittim kaç tane giriş çıkış olduğunu biliyorum turan girisi bile var sabah saatlerinde daha güzel olur diye düşünüyorum
Ama boydan boya daha hoş oluyor bence tesis olmadan küçükbürüngüzden sivas yoluna kadar bile gidiyoe
Aynen yürümek için enfes bir yer bakarsın birgün beraber yürürüz 😅
Hop ağzını topla
Çirkinleşmenin anlamı yok çok insan tanımadığı insanlarla yürüyüş yapıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar