Herkese merhabalar
Bu yaz spor bencem de siz spor severlere özel yazın koşu yapılmalı mı? sorusuna cevap olarak bir bence ele almak istedim. Keyifli okumalar.
1- Nefes kontrolünü düzenler!

Koşu yapmanın en büyük artısı nefes kontrolü sağlamasıdır. Koştukça bünyenize göre akciğerlerinizde hava alma kapasitesi artar. Bu durum sizin daha zinde hissetmenizi sağlar
2- Yavaş tempolu koşu yapın!

Birden bire hızlı tempoda koşmak sıcak havanında etkisiyle tabiki de sizi zorlayacaktır. Ama yürüyüşle başlayıp ardından yavaş tempo da koşmak sporunuzu tamamlamayı sağlar.
3- Yanınıza matara alın!

Eğer koşu yapacaksanız yanınıza ufak bir şişe de olsa su almayı unutmayın. Veya buzlu bir içecekte olabilir. Çünkü koşarken vucut hem toksinleri atar hem de su kaybeder. Dikkatli olun.
4- Maraton Koşusu yapmayın!

Vucudunuz koşmaya alışık değilse birden bire maraton koşusu gibi koşulara katılmayın bir hedef belirleyin örneğin 10 dakika koşşsam yeter gibi veya 100 metre koşssam yeterli olur gibi
Herkese sporlu günler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer