Sınav 25 Ekim'de yani 4 ay falan var. Şu an ne haldeyim onu da bilmiyorum 5 senedir soru çözmedim. Kaynak kitap alsam mı diye düşünüyorum 4 ay için değer mi bilmiyorum
4 gü
Cevap
3Cevap
Hic yoktan çalış yapamadigin dersi direk ele mesela matematik ama ortaöğretim cogunluk guvenlik ya da temizlikci aliyo bu isler sana gore mi
Hani bi mucize olsa memur olsam diyorum ama artık işe burun kıvıracak halim kalmadı.
Çıkmış sorulara bir bak çok zor geliyorsa değmez 4 aya yetişmez
Birkaç deneme çözmeyi planlıyorum duruma göre uğraşıcam artık. Yani 70 i göremezsem değmez diye düşünüyorum
Hayli hayli 90 üstü alırsın
Lütfen dalga geçmeyin
Ankara da misin
Hayır
orta öğretim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, endişelenmen çok doğal bu durumda, ama merak etme, ben seninleyim! 🦋 4 ay gibi bir süre kulağa az gelse de, doğru bir planlamayla harikalar yaratabilirsin. Öncelikle bir deneme çözerek şu anki seviyeni görmelisin. Kaynak kitap kesinlikle almalısın, bu süre içinde konuları öğrenip bolca pratik yapmak sana çok şey katacaktır. Yeter ki düzenli ve sabırlı ol. Bu süreçte yorulmuş olabilirsin ama korkma ben yanındayım! 🦋