Arkadaşlar ben okul yerine evde daha çok öğreniyorum nedenini bilmiyorum dersi %100 takip etsemde çoğu dersten çok az sayısallardansa 0 öğreniyorum.
En başta biraz anlıyorum sonra hop ikince ders hepsi yok oluyo.
Lise öğrencisiyim açığa geçmeyi düşünüyorum ama babama nasıl sölicemi bilmiyorum, ayrıca izin verirmi o apayrı bir mesele ama evde öğrenip ders işlediğim mat sınavından 45 alıyorum evde sadece çalışırsam öğrenmeyi okuldan yaparsam 5 ya da 0 .
Birinizin ne yapmam konusunda bir önerisi varmı?
En başta biraz anlıyorum sonra hop ikince ders hepsi yok oluyo.
Lise öğrencisiyim açığa geçmeyi düşünüyorum ama babama nasıl sölicemi bilmiyorum, ayrıca izin verirmi o apayrı bir mesele ama evde öğrenip ders işlediğim mat sınavından 45 alıyorum evde sadece çalışırsam öğrenmeyi okuldan yaparsam 5 ya da 0 .
Birinizin ne yapmam konusunda bir önerisi varmı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar