Okulda birşey öğrenemiyorum ve okulu gereksiz buluyorum yardım?

Arkadaşlar ben okul yerine evde daha çok öğreniyorum nedenini bilmiyorum dersi %100 takip etsemde çoğu dersten çok az sayısallardansa 0 öğreniyorum.
En başta biraz anlıyorum sonra hop ikince ders hepsi yok oluyo.

Lise öğrencisiyim açığa geçmeyi düşünüyorum ama babama nasıl sölicemi bilmiyorum, ayrıca izin verirmi o apayrı bir mesele ama evde öğrenip ders işlediğim mat sınavından 45 alıyorum evde sadece çalışırsam öğrenmeyi okuldan yaparsam 5 ya da 0 .

Birinizin ne yapmam konusunda bir önerisi varmı?
Okulda birşey öğrenemiyorum ve okulu gereksiz buluyorum yardım?
Cevapla