12. sınıf olmuş bulunmaktayım ama çalışamıyorum neler yapmalıyım? nasıl bir yol izleneliyim bu arada tm öğrencisiyim?

Kafamı toplayamıyorum sürekli bahaneler üretip çalışmıyorum stres yapıyorum kendimi başaramaz olarak görüp çalışmıyorum ne yapmam lazım aslında tembel bir öğrenci değilim temel var ama gereksiz bir stres ve bıkkınlık var nolacak böyle üff😢
12. sınıf olmuş bulunmaktayım ama çalışamıyorum neler yapmalıyım? nasıl bir yol izleneliyim bu arada tm öğrencisiyim?
Cevapla